دومین جشنواره ارزشی ورزشی نداجا در دانشگاه علوم دریایی امام خمینی نوشهر برگزار شد

رئیس عقیدتی سیاسی نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران: نداجا با برداشتن دیوار حائل بین مسئله فرهنگی ارزشی و ورزش به صورت متوازن در حوزه جسمی، روحی و معنوی قدم بر‌می‌دارد.
کد خبر: ۹۶۲۲۹۱۲
|
۰۴ شهريور ۱۴۰۳ - ۰۹:۳۹

به گزارش خبرگزاری بسیج مازندران، حجت الاسلام حسین صنعت‌پور "رئیس عقیدتی سیاسی نداجا" در حاشیه دومین جشنواره ارزشی ورزشی نداجا که در دانشگاه علوم دریایی امام خمینی نوشهر برگزار شد در جمع خبرنگاران ضمن بیان اینکه این مرحله برای همسران و فرزندان نداجا انجام شد، اظهار کرد: شرکت کنندگان بعد از رقابت در مناطق ۱۴ گانه دریایی به این مرحله راه یافتند.

وی افزود: اگرچه ورزش یک امر ارزشی است اما توجه صرف به ورزش منهای مسائل فرهنگی و دینی کار مناسبی نیست و به همین جهت برخلاف تفکر رایج که بین مسائل فرهنگی ارزشی و ورزشی دیوار و حائلی قائل هستند نیروی دریایی راهبردی ارتش جمهوری اسلامی ایران یک تصمیمی را گرفت که به صورت متوازن هم در حوزه مسائل جسمی و هم روحی و معنوی قدم بردارد.

رئیس عقیدتی سیاسی نداجا گفت: هر کدام از شرکت کنندگان در این جشنواره در کنار شرکت در مسابقات در یکی دو رشته ورزشی در رشته های فرهنگی هم به رقابت می پردازند.

حجت الاسلام صنعت‌پور با اشاره به ابتکار عمل نیروی دریایی ارتش دراین حوزه،تصریح کرد: بین شرکت کنندگان در رشته‌های ورزشی و ارزشی هیچ گونه حائلی وجود ندارد و هردو گروه در هردو مسیر قدم برمی‌دارند.

وی در پایان خاطر نشان کرد: سطح مسابقات از نظر کمی و کیفی نسبت به دور اول جشنواره از رشد قابل توجه برخوردار بوده است.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار