خبرهای داغ:

اطلاعیه جذب و استخدام

مسئول مرکز گزینش و عضویابی سپاه حضرت ولی عصر (عج) خوزستان گفت:  با توجه به رشد روز افزون استفاده از هوش مصنوعی در عرصه های مختلف ، سپاه حضرت ولی عصر (عج) خوزستان قصد دارد فارغ‌التحصیلان این رشته را جذب نماید.
کد خبر: ۹۶۲۴۳۹۰
|
۱۱ شهريور ۱۴۰۳ - ۰۸:۱۵

سرهنگ پاسدار محمد فاضلی مسئول مرکز گزینش و عضویابی سپاه حضرت ولی عصر (عج) خوزستان در گفتگو با خبرگزاری بسیج خوزستان گفت: با توجه به رشد روز افزون استفاده از هوش مصنوعی در عرصه های مختلف ، سپاه حضرت ولی عصر (عج) خوزستان قصد دارد فارغ‌التحصیلان این رشته را جذب نماید.

او افزود: بسیجیانی که مدرک تحصیلی کارشناسی، کارشناسی ارشد یا دکترا رشته هوش مصنوعی داشته باشند، در اولویت جذب قرار دارند.

سرهنگ فاضلی اضافه کرد: تاثیر هوش مصنوعی در جهان کنونی و با توجه به رشد روز افزون بهره برداری از این رشته در حوزه های مختلف اقتصادی، امنیتی و ... ، به شکل چشمگیری افزایش یافته است، لذا سپاه پاسداران در نظر دارد از فارغ‌التحصیلان این رشته بیش از پیش بهره ببرد .

بسیجیان دارای مدرک تحصیلی هوش مصنوعی برای اطلاع از شرایط و نحوه جذب می توانند به مرکز گزینش و عضویابی سپاه حضرت ولی عصر(عج) واقع در اهواز ملی راه مجتمع فجر ساختمان ایثار مراجعه نمایند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار