خبرهای داغ:
پاک‌منش:

رویداد هنری مجاهد بدون مرز در همدان برگزار می‌شود

همدان-مدیر کانون بسیج هنرمندان ناحیه همدان از برگزاری رویداد هنری مجاهد بدون مرز با موضوع سردار شهید حاج حسین همدانی و شهدای جبهه مقاومت در همدان خبر داد.
کد خبر: ۹۶۳۱۹۱۷
|
۰۷ مهر ۱۴۰۳ - ۲۳:۱۰
رویداد هنری مجاهد بدون مرز در همدان برگزار می‌شود

فائزه پاک‌منش در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در همدان اظهار کرد: رویداد هنری «مجاهد بدون مرز» به همت کانون بسیج هنرمندان ناحیه همدان با موضوع سردار شهید حاج حسین همدانی و شهدای جبهه مقاومت در همدان برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه این رویداد هنری در بخش‌های نقاشی، تصویرسازی، خوشنویسی، نمایشنامه نویسی، شعر و ادبیات داستانی برگزار خواهد شد، گفت: جذب گسترده استعدادهای هنری شناسایی ساماندهی و حمایت از هنرمندان همدانی و نهایتاً تولید آثار هنری متعهد را از اهداف برگزاری این رویداد دانست.

مدیر کانون بسیج هنرمندان ناحیه همدان تاکید کرد: ایجاد ارتباط صمیمانه با هنرمندان حلقه گمشده رابطه کانون با ایشان است که طی برنامه‌های ابتکاری در نظر داریم به این مهم دست پیدا کنیم.

وی افزود: این رویداد در مرحله ثبت نام از هنرمندان است و جزئیات ارسال آثار داوری و برنامه اختتامیه به اطلاع هنرمندان خواهد رسید

پاک‌منش با بیان اینکه همه گروه‌های سنی می‌توانند در این رویداد شرکت کنند افزود: تا به حال از اقشار مختلف در این رویداد دعوت به عمل آمده است.

وی اضافه کرد: در ارتباط با همین رویداد از میهمانان عراقی سوری لبنانی و فلسطینی دعوت به عمل آمده اما حضور و ارسال آثار از طرف ایشان متاثر از شرایط بحرانی جبهه مقاومت است.

مدیر کانون بسیج هنرمندان همدان کانال اطلاع رسانی «مجاهد بدون مرز» در سکوی پیام رسان ایتا را به عنوان مرجع اطلاع رسانی رویداد معرفی کرد و گفت: هنرمندان گرامی می‌توانند جهت ثبت نام در این رویداد با شماره درج شده در پوستر رویداد در ارتباط باشند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
آخرین اخبار