فرمانده سپاه امام صادق (ع) استان بوشهر: 

دفاع مقدس، یک گنجینه‌ای از ارزش‌های ناب انسانی است

سردار علی رزمجو فرمانده سپاه امام صادق(ع) استان بوشهر در جمع دست‌اندرکاران اجرای برنامه های هفته دفاع مقدس گفت:دفاع مقدس، یک گنجینه‌ای از ارزش‌های ناب انسانی است.
کد خبر: ۹۶۳۵۴۲۴
|
۲۱ مهر ۱۴۰۳ - ۲۰:۵۵

دفاع مقدس، یک گنجینه‌ای از ارزش‌های ناب انسانی است

به گزارش خبرگزاری بسیج از بوشهر سردار علی رزمجو فرمانده سپاه امام صادق(ع) استان بوشهر در جمع دست‌اندرکاران اجرای برنامه های هفته دفاع مقدس گفت: از همه کسانی که در برگزاری این هفته پرافتخار با تمام وجود تلاش کردید، صمیمانه تشکر کنم.
وی افزود: هفته دفاع مقدس یادآور روزهایی است که مردان و زنان این مرز و بوم با ایثار و فداکاری از آرمان‌های خود دفاع کردند و شما با زنده نگه داشتن این یاد، به ما کمک می‌کنید که این فرهنگ ارزشمند به نسل‌های آینده منتقل شود.
سردار رزمجو ادامه داد: دفاع مقدس برای ما تنها یک واقعه تاریخی نیست، بلکه یک گنجینه‌ای از ارزش‌های ناب انسانی است؛ ایثار، از خودگذشتگی، و وحدتی که در آن دوران وجود داشت، باید همواره به عنوان الگویی برای زندگی ما باقی بماند.
فرمانده سپاه امام صادق(ع) استان بوشهرخاطر نشان کرد: کار شما عزیزان در این هفته تنها به برگزاری یک سری برنامه خلاصه نمی‌شود شما در حقیقت مشعل‌دار ارزش‌ها و آرمان‌هایی هستید که شهدا و ایثارگران ما در راه آن جان خود را فدا کردند. این مسئولیت بزرگی است که باید با تمام توان به آن ادامه دهید.
سردار رزمجو تصریح کرد: ما باید تلاش کنیم که فرهنگ ایثار و مقاومت تنها به هفته دفاع مقدس محدود نشود، بلکه در تمامی ابعاد زندگی ما حضور داشته باشد، نسل‌های آینده باید این ارزش‌ها را بشناسند و از آنها الهام بگیرند تا در مواجهه با چالش‌های زندگی همواره سربلند باشند.
سردار علی رزمجو فرمانده سپاه امام صادق(ع) استان بوشهر اظهار داشت: شهدای گرانقدر و ایثارگران عزیز، ایثار خود راه را برای ما هموار کردند و ما امروز وظیفه داریم که با تمام توان از دستاوردهایشان پاسداری کنیم. همچنین از خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران که در این مسیر صبر و مقاومت کردند، صمیمانه تقدیر  می‌کنم.

انتهای پیام/

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار