خبرهای داغ:
خزائی خبر داد

راه‌یابی ۲ نفر اسدآبادی به مسابقات کشوری اوقاف

همدان-رئیس اداره اوقاف و امور خیریه اسدآباد از راه‌یابی دو نفر اسدآبادی به مسابقات کشوری قرآنی اوقاف برای اولین بار خبر داد.
کد خبر: ۹۶۳۵۶۴۸
|
۲۲ مهر ۱۴۰۳ - ۱۸:۳۲

حجت‌الاسلام احمدرضا خزائی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در اسدآباد با اشاره به برگزاری مسابقات کشوری قرآنی اوقاف اظهار کرد: بخش معارفی مسابقات در سه مرحله شهرستانی، استانی و کشوری  برگزار می‌شود.

وی عنوان کرد: در مسابقه بخش معارف ۹ نفر شرکت‌کننده در دارالقرآن شهید وارسته اسدآباد برگزار شد که چهار نفر از شرکت‌کنندگان به مرحله استانی راه یافتند و از این تعداد دو نفر برای اولین بار بعد از کسب نمرات لازم در این مسابقات به مرحله کشوری راه یافتند.

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه اسدآباد اظهار کرد: وحید صفری در رشته تفسیر قرآن کریم و شکوفه زارعی در رشته صفحیه سجادیه در بخش معارفی مسابقات به مرحله کشور راه یافتند که مسابقات استانی هفته گذشته با حضور ۳۲ نفر در بخشی معارفی برگزار شد.

وی گفت: مرحله کشوری طی دو بخش مقدماتی و نهایی برگزار خواهد شد که مرحله مقدماتی به صورت مصاحبه حضوری است و محل برگزاری مرحله نهایی نیز در قم خواهد بود که استان قم از چند دوره گذشته به عنوان میزبان دائمی این بخش از مسابقات معرفی شده و دبیرخانه دائمی این بخش در قم مستقر است.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار