خبرهای داغ:
جانشین فرمانده انتظامی استان قزوین؛

با افتخار یک بسیجی هستم/ملت ایران در نماز جمعه نصر بار دیگر تفکر نفی استکبار را فریاد زدند

کد خبر: ۹۶۳۵۶۵۲
|
۲۲ مهر ۱۴۰۳ - ۱۸:۴۵
کد ویدیو

عبدالمالکی گفت: نماز جمعه نصر اعتماد به نفس ملت ایران را زیر سنگین ترین تحریم ها و تبلیغات رسانه ای فرهنگی به رخ جهانیان کشاند که اگر ملت ایران را تهدید کنید از رهبری تا طفل شش ماهه سرباز در میدان هستیم و ملت ایران در نماز جمعه نصر بار دیگر این تفکر نفی استکبار را فریاد زدند.

 

قزوین_به گزارش بسیج، سرهنگ داوود عبدالمالکی جانشین فرماندهی انتظامی استان قزوین در گفتگوی اختصاصی با خبرگزاری بسیج با اشاره به مسایل منطقه و نماز جمعه نصر به امامت رهبر انقلاب و تعهد نیروی انتظامی به ولایت و ملت عنوان کرد: من پاسدار کمیته انقلاب بودم و از بستر بسیج و مساجد رشد کردم و تابع محض ولایت فقیه هستم و اطاعت از دستورات رهبر جامعه را عبادت می دانم. من با افتخار یک بسیجی هستم. بسیج کلمه مقدسی است که امام مستضعفان هم می فرمودند؛ ای کاش من هم یک بسیجی بودم که این بیان نشان از اهمیت تفکر بسیج دارد.

 

وی افزود: نیروی انتظامی به عنوان خادمین مردم و سربازان خط مقدم امنیت کشور زحمات فراوانی می کشند که هرگز دیده نمی شود زیرا با خدای متعال معامله می کنند و هوشمندی پلیس و روز آمدی زمینه ساز خدمات بهتر و برتر است که با آمدن سردار رادان شتاب بیشتری گرفته است و در آینده گام های موثری در هوشمندسازی پلیس مقتدر برداشته خواهد شد.

 

جانشین فرمانده انتظامی استان قزوین اظهار داشت: مسایل منطقه و تقابل قدرت های استعماری غرب در کنار اعراب مرتجع و اسراییل غاصب با جبهه ایران در شرایط حساسی قرار دارد و در این برهه زمانی رابطه بین ملت و رهبری عاشورایی بود چون نایب امام عصر(عج) با همه داشته های خویش در کنار ملت به میدان آمدند و پیام بسیار روشنی به تهدیدات دشمن دادند.

 

وی اذعان داشت: سازش در برابر دشمنان باید از موضوع برتر و برابر باشد. نباید در جنگ عقب نشینی کرد و با واژه سازش و تسلیم هزینه ها را برای کشور افزایش داد. اسراییل در منطقه مانند یک غده سرطانی عمل می کند و امنیت ملی کشورها را تهدید می کند و هیچ قاعده و قانونی برای متوقف کردن جنایت های رژیم جعلی وجود ندارد.

 

نیروی انتظامی، سربازان عاشورایی امام خامنه ای در خاک بر امنیت است 

 

عبدالمالکی تبیین کرد: نیروی انتظامی به عنوان سربازان عاشورایی امام خامنه ای در خاکریز امنیت جانفشانی می کند و اگر سلسله مراتب فرماندهی و رهبر انقلاب دستور دهند حاضریم برای دفاع از جبهه مقاومت و مردم مظلوم در جبهه لبنان و فلسطین حضور پیدا کنیم ما تربیت یافتگان مکتب عاشورا بین و هرگز در برابر ظلم ظالم کوتاه نخواهیم آمد. اما در رابطه با سازش و تسلیم، لیبی، عراق، افغانستان پیش روی ایران است و عبرت تاریخی برای سایر ملت ها شده اند. آن چیزی که کشور را حفظ می کند خلق مولفه های قدرت حول محور امام و امت است در غیر این صورت نمی توان چشم انداز موفقی را متصور شد.

 

 وی تشریح کرد: جنگ باید در خیابان های تل آویو بماند و مهاجم افسار بریده تمدن نامشروع غرب را باید در خانه اش متوقف کرد. استراتژی که سفارشات معصومین است که فرمودند؛«ذلیل نشد مگر ملتی که در خانه خودش با دشمنش جنگید» امروز اسراییل را ذلیل کردیم. همان اسراییل عبری عربی غربی که می گفت جنگ را به خیابان های تهران می کشانیم اما با تدبیر جبهه مقاومت و امام خامنه ای امنیت ما روز به روز ارتقا یافته و پیوند ملی پر رنگ تر می شود.

 

جانشین فرمانده انتظامی استان قزوین تصریح کرد: درباره نمازجمعه نصر که به امامت رهبر انقلاب برگزار شد چند پیام به دنیا و دشمنان مخابره شد در میان تهدیدات، خط و نشان کشیدن رژیم غاصب به پشتوانه غرب رهبر انقلاب خط شکنی کردند و در صف اول قرار گرفتند با مردم دیدار و سخنان مردم و مسئولان را شنیدند نماز جمعه و عصر را هم با خطبه های آتشین به زبان عربی و فارسی بیان کردند که بازتاب بسیار گسترده ای در بین اعراب داشت و رژیم صهیونیستی متوجه شد در مکتب عاشورایی امام ترس از مرگ و شهادت بیگانه است.

 

 عبدالمالکی افزود: پیام دوم نماز جمعه نصر اعتماد به نفس ملت ایران زیر سنگین ترین تحریم ها و تبلیغات رسانه ای فرهنگی را به رخ جهانیان کشاند که اگر ملت ایران را تهدید کنید از رهبری تا طفل شش ماهه سرباز در میدان هستیم و به فرموده امام خمینی ره؛« از هیاهوی ابرقدرتها نترسید که هیچ غلطی نمی توانند بکنند» و ملت ایران در نماز جمعه نصر بار دیگر این تفکر نفی استکبار را فریاد زدند.

 

 وی در پایان گفت: پیام سوم انسجام بخشی نماز جمعه نصر با جمعیت انبوه از طیف های مختلف بود که به مخالفان داخلی و خارجی هشدار داد؛ در مرحله فتح بدر و خیبر هستیم و تعرض به حریم ولایت را با مشت آهنین و پاسخ ویرانگر به نمایش می گذاریم و نماز جمعه نصر مباهله تاریخی امام امت با استکبار جهانی بود که همه اهل بیت خویش و امت را به میدان آوردند تا استکبار بداند وقتی سخن از جنگ باشد ارتش میلیون نفری پای کار است.

 

انتهای پیام/۱۰۰۲/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار