معاون فرهنگی سپاه اردبیل:

اختتامیه پانزدهمین جشنواره تئاتر استانی در اردبیل برگزار می‌شود

معاون فرهنگی سپاه استان اردبیل گفت: اختتامیه پانزدهمین جشنواره تئاتر استانی بسیج ۲۵ مهر ماه به همراه معرفی برگزیدگان در سالن فدک استان اردبیل برگزار خواهد شد.
کد خبر: ۹۶۳۵۷۸۶
|
۲۳ مهر ۱۴۰۳ - ۱۱:۴۰

اختتامیه پانزدهمین جشنواره تئاتر استانی در اردبیل برگزار می‌شود

به گزارش خبرنگار بسیج، سید محمد لطیفی بعد از ظهر یکشنبه در نشست خبری با اصحاب رسانه اظهار کرد: اختتامیه پانزدهمین جشنواره استانی تئاتر بسیج چهارشنبه ۲۵ مهرماه به همراه معرفی برگزیدگان برگزار خواهد شد.

وی با بیان اینکه ساعت ۱۵:۳۰ زمان اختتامیه این جشنواره خواهد بود، افزود: معاونت فرهنگی سپاه با مشارکت سازمان بسیج پانزدهمین جشنواره تئاتر را از ۱۵ خورد استارت زد.

معاون فرهنگی سپاه استان اردبیل بیان کرد: ترویج فرهنگ ناب بسیج، بسط و توسعه هنر و فرهنگ ایرانی اسلامی، بازتاب هنرمندانه و متعهدانه فعالیت‌ها و دستاوردهای بسیج از اهداف این جشنواره بود.

لطیفی مهارت‌افزایی شبکه تئاتر بسیج، استعدادیابی و ظهور جوانان علاقمند به تئاتر را از دیگر اهداف جشنواره عنوان کرد و گفت: این جشنواره با همت گروهی از جوانان متعهد و جهادی تشکیل یافت.

وی خاطرنشان کرد: پس از چند سال رکود با حمایت‌های شهرداری، شورای شهر، بخش خصوصی و اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی موفق به برگزاری این جشنواره شدیم.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار