خبرهای داغ:
يكي از اساتيد دانشگاه هاي تبريز؛

9 دي، ميثاق ملت/ بصيرت چراغي مه شكن است

کد خبر: ۸۶۱۲۳۰۸
|
۰۸ دی ۱۳۹۴ - ۱۱:۳۰
خبرگزاري بسيج: يكي از اساتيد دانشگاه هاي تبريز در آستانه سالروز حماسه نهم دي سال 88، 9 دي را ميثاق دوبار ملت با ولايت خواند و با اشاره به نقش بصيرت در خلق اين حماسه، گفت:  بصيرت چراغي مه شكن و قطب نمايي است كه مي تواند همه غبارها و فتنه ها را از بين برده و انقلاب را با سربلندي در رسيدن به اهداف خود راهنمايي كند.

ميكائيل جمال پور در گفتگو با خبرنگار خبرگزاري بسيج در آذربايجان شرقي، با يادآوري توطئه هاي داخلي و خارجي پس از انقلاب همچون تحريم هاي اقتصادي، جنگ تحميلي و فتنه هاي 78 و 88، عوامل عبور توام با موفقيت نظام جمهوري اسلامي را از همه اين فتنه ها، ولايت فقيه، حضور يكپارچه مردم و بصيرت دانست.

وي تصريح كرد: در حوادث سال 88 كه فتنه اي مهم مملكت را مورد هجمه قرار داد، رهبري، مردم و تجمع امت اسلامي حول ولايت با ابزار بصيرت بود كه موجب از بين رفتن و خنثي شدن فتنه شد.


جمال پور ملت مقاوم ايران را در برابر حملات و تحريم ها، رويين تن عنوان و خاطرنشان كرد: مردم با تبعيت از فرامين و آموزه هاي قرآني، تجمع حول ولايت و با سپري همچون بصيرت توانستند بحران هاي گذشته را با موفقيت و سربلندي سپري كرده و دشمنان را ناكام بگذارند.

اين استاد بسيجي با اشاره به بيت(هركه ناموخت از گذشت روزگار/ هم نياموزد ز هيچ آموزگار)، بيان كرد: گراميداشت حوادث مختلف از جمله نهم دي، اين نكته را به ما يادآوري مي كند كه نبايد گذشته را فراموش كنيم، چراكه تاريخ بزرگترين معلم بشر است.

ارسال نظرات
آخرین اخبار