خبرهای داغ:
معاون هماهنگ کننده فرمانده سپاه عاشورا:

نقش رسانه ها در قدرت منطقه ای نظام تاثیرگذار است

تبریز- معاون هماهنگ کننده فرمانده سپاه عاشورا با اشاره به اهمیت نقش رسانه ها، اظهارداشت: نقش رسانه ها در قدرت منطقه ای نظام تاثیرگذار است.
کد خبر: ۹۴۲۹۲۲۴
|
۱۰ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۴:۲۵

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، الیاس گلمحمدزاده در آیین رونمایی از ششمین جشنواره رسانه ای ابوذر، به لزوم توجه رسانه ها در خصوص ارزش ها و آرمان های انقلاب و انعکاس واقعیت های موجود تاکید کرد.

وی با بیان اینکه بسیج مختص همه مردم، گفت: مطالبه گری جزو وظیفه ذاتی بسیج و رسانه است و تا رسانه مطالبه گر نباشد نمی تواند حق مردم را از مسئولان مطالبه کند چرا که رسانه واسط بین مردم و مسئولان است.

گلمحمدزاده به حضور پرشور مردم در راهپیمائی روز قدس اشاره و بیان کرد: علیرغم دو سال وقفه در برگزاری این آیین به خاطر شرایط کرونایی کشور و شیطنت برخی از دشمنان، باز این مردم بودند که آمدند و نشان دادند پای اهداف نظام هستند و اکنون نوبت مسئولان است که نسبت به مردم توجه کرده و در مسیر حل مشکلات آن ها گام بردارند.

وی از اهالی رسانه خواست در خصوص رویداد مهم راهیان نور نیز اهتمام ویژه ای داشته و در اردوهای راهیان نور شرکت کنند تا با سفر به مناطق عملیاتی آثار محتوایی فاخری تولید و نشر دهند.

ظهر امروز طی آیینی پوستر فراخوان ششمین جشنواره رسانه ای ابوذر به همت بسیج رسانه آذربایجان شرقی در سالن سازمان تبلیغات اسلامی استان رونمایی شد.

ارسال نظرات
آخرین اخبار