خبرهای داغ:
مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان قزوین:

بزرگترین رویداد قرآنی کشور اسفند ماه برگزار می‌شود

مدیر کل اوقاف و امورخیریه استان قزوین اعلام کرد: سومین آزمون دوره طرح تربیت حافظان و قاریان قرآن کریم در اسفند ماه سال جاری برگزار می‌شود.
کد خبر: ۸۵۰۰۸۷۷
|
۰۵ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۳:۵۶

حجت الاسلام مصطفی نوروزی مدیر کل اوقاف و امورخیریه استان قزوین در گفت و گو با خبرنگارخبرگزاری بسیج از قزوین، گفت: آزمون پایانی طرح تربیت حافظان و قاریان قرآن کریم از اوایل اسفند ماه سال جاری برگزار می شود.

 وی از  طرح تربیت حافظان و قاریان قرآن کریم بعنوان بزرگترین رویداد حفظ قرآن کشوربیان کرد و  افزود: این طرح در راستای منویات مقام معظم رهبری (مدظله العالی) مبنی بر تربیت 10 میلیون حافظ و قاری قرآن کریم در کشور  شکل گرفت که  با توجه به این امر خطیر، تربیت یک میلیون حافظ و قاری از جمله اهداف و برنامه ریزی های کلان سازمان اوقاف و امور خیریه کشور می باشد.

وی تصریح کرد: در برگزاری مرحله سوم این طرح بیش از 10 هزار نفر در سامانه جامع طرح حفظ شرکت کردند و در حال حاضر کلاسهای این طرح  در بیش از 112 پایگاه مستقر در آستان امامزادگان ،مساجد،و کانون های فرهنگی و مذهبی زیر نظر 2340 مربی مجرب و آموزش دیده در حال برگزاری است.

حجت الاسلام نوروزی ، از برگزاری آزمون پایانی مرحله سوم از اوایل  اسفند ماه سال جاری خبر داد و ابراز کرد: این آزمون به دو صورت شفاهی و کتبی برگزار خواهد شد  که آزمون شفاهی این طرح از اول اسفند ماه تا 14 اسفند ماه  و آزمون کتبی در روزپانزدهم  اسفند ماه همزمان با سراسر کشور  برگزار می شود.
این مسئول تاکید کرد: کسانی که بتوانند 70 درصد نمرات مجموع آزمون شفاهی و کتبی را کسب نمایند علاوه بر دریافت گواهی نامه آموزشی به مرحله بعد کلاس های  این طرح راه پیدا خواهند کرد.
حجت الاسلام نوروزی اظهار داشت: تا کنون با برگزاری سه دوره متوالی این طرح در کرمان  بیش از 22 هزار نفر شرکت کننده نسبت به حفظ و آموزش کلام وحی در کلاس های این طرح حضور داشته اند.

 

1003/ت30/ب

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار