خبرهای داغ:
شهردار منطقه6 تبریز:

پل فلزی راه آهن بزرگترین پل فلزی شمالغرب است

خبرگزاری بسیج: شهردار منطقه6 تبریز در آیین افتتاح تقاطع غیرهمسطح راه آهن این کلانشهر با بیان اینکه پل فلزی راه آهن که به نام شهیدان حضرت پور نامگذاری شد، بزرگترین پل فلزی شمالغرب کشور است، گفت: این طرح از مرداد 93 آغاز شده بود که در مدت 10ماه ساخته شد.
کد خبر: ۸۵۲۰۵۳۸
|
۳۰ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۲۲:۳۷


به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج در آذربایجان شرقی، فرهاد روشنی افزود: افتتاح این پل در مدت 10ماه رکورد دیگری برای طرح های عمرانی شهرداری است که نشان از تلاش همه خادمان شهرداری و حمایت شهردار دارد.

وی در ادامه با اشاره به اینکه غرب تبریز با وجود 120هزار جمعیت جزو مناطق کم برخوردار کلانشهر تبریز است، بیان کرد: نیازهای بسیاری در حوزه عمران و خدمات این منطقه مشهود است که با حضور شورای دور چهارم و شهردار تبریز گام های بهتری برای توزیع خدمات که شاخصه توسعه پایدار است برداشته شده است.

روشنی اظهار داشت: در بودجه سال گذشته این منطقه 43طرح عمرانی ابلاغ شده بود که با تلاش شبانه روزی کارکنان توانستیم تا پایان سال همه آنها را اجرا کنیم.

 شهردار منطقه6 تبریز تعامل مسئولان شهرداری را با مردم مهم خواند و ادامه داد: شهرداری برای توسعه عمران و آبادی برنامه های فرهنگی هنری مختلفی را اجرا می کند که مردم نیز در اجرای آنها در کنار خادمان خود هستند.

ارسال نظرات
آخرین اخبار