خبرهای داغ:
مسئول نمایندگی ولی فقیه در قرارگاه عاشورا:

امنیت ما از شهداست، راه را اشتباه نروید

مسئول نمایندگی ولی فقیه در قرارگاه عاشورا در یادواره شهدای گردان زرهی لشکر 31 عاشورا با انتقاد از برخی ها که راه نجات کشور را در مذاکره با امریکا می دانند، گفت: بنابر فرمایش رهبر فرزانه انقلاب که شهدا مظهر قدرت ایران هستند، امنیت ما از شهداست و نباید راه را اشتباه رفت.
کد خبر: ۸۷۶۸۳۵۹
|
۰۶ آبان ۱۳۹۵ - ۱۶:۵۰

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، حجت الاسلام ابوالفضل عباسی ولایی تاکید کرد: اگر بخواهیم فرهنگ دینی را حفظ کنیم، باید این نظام را حفظ کنیم چراکه این انقلاب جنسش از جنس انقلاب حضرت مهدی(عج) است.

وی با اشاره به ایستادگی رزمندگان اسلام در قالب جبهه مقاومت اسلامی و با توجه به نقش کشورمان در کمک به این جبهه اسلامی، خاطرنشان کرد: سوریه خاکریز نخست ایران اسلامی بوده و ما به پرچمدار اسلام در سوریه کمک می کنیم.


یادواره شهدای گردان زرهی لشکر 31 عاشورا با حضور جمع زیادی از مسئولان کشوری و استانی در فرهنگسرای الغدیر تبریز برگزار و در پایان این یادواره با رونمایی از کتاب لاله های زره پوش، از جمعی از خانواده های شهدا تجلیل شد.


کتاب لاله های زره پوش در 408 صفحه و به کوشش عباس داداش زاده(فانی تبریزی) نوشته شده است که در آن زندگی نامه و وصیت نامه 54 شهید گردان زرهی لشکر 31 عاشورا آورده شده است.

ارسال نظرات
آخرین اخبار