خبرهای داغ:

کاروان پیاده مشهد به کربلا به شهر لردگان رسید

کاروان پیاده مشهد به کربلا که هرساله مسیر مشهد مقدس به سمت کربلای معلی را پیاده طی می کنند با استقبال پرشور مردم به شهرستان لردگان رسید.
کد خبر: ۹۰۶۱۶۲۵
|
۰۵ مهر ۱۳۹۷ - ۱۴:۴۰

به گزارش خبرگزاری بسیج از استان چهارمحال و بختیاری ؛ مسئول کاروان پیاده  انصارالحسين (علیه السلام) گفت: اين کاروان در تاریخ 26 مرداد 97 کنار بارگاه ملکوتي علي بن موسي الرضا (علیه السلام) حرکت کرد و پس از عبور از استان هاي خراسان رضوي، خراسان جنوبي وارد استان اصفهان و سپس وارد استان  چهارمحال و بختياري شده و بعد از 41 روز پیاده روی به شهرستان لردگان رسيد.

علی حقی پور  افزود:در اين کاروان 72 نفره نوجوان 15 ساله به عنوان جوان ترین عضو و پیرمرد 75 ساله به عنوان مسن ترین عضو کاروان حضور دارند.

وی هدف از اين حرکت را ترويج و اشاعه فرهنگ حسيني، تجديد ميثاق با شهدا به خصوص شهيد بي سر شهيد محسن حججي و امر به معروف و نهي از منکر عنوان کرد و افزود: تمام کساني که در اين کاروان هستند با عشق و علاقه از خانه و زندگي خود جداشده اند و با حرکت خود مروج فرهنگ اباعبدالله الحسين و عاشورا هستند.

حقی پور ادامه داد: این کاروان بعد از 74 روز پیاده روی در اربعین حسینی به کربلا می رسند و در  مراسم  روز اربعین در کنار بارگاه ملکوتی حضرت اباعبدالله به عزاداری می پردازند.

ارسال نظرات
آخرین اخبار