همزمان با ایام‌الله دهه فجر

مستند شهید مدافع حرم علی عظیمی با عنوان عزم عظیم در زرند رونمایی شد

محمد صلاحی نیا:ساخت این مستند برای تنها شهید مدافع حرم شهرستان زرند بوده وبنده وعوامل این کار را یک وظیفه در قبال شهدای بزرگوارمی دانیم وهیچ هزینه ای بابت ساخت این مستند دریافت نکردیم
کد خبر: ۹۲۱۴۶۹۷
|
۱۷ بهمن ۱۳۹۸ - ۰۲:۳۲
به گزارش خبرگزاری بسیج از کرمان وهمزمان با پنجمین روز از دهه مبارک فجر:از مستند زندگی شهید «علی عظیمی» پیرامون تنها شهید مدافع حرم زرند با عنوان «عزم عظیم» و همچنین از تابلو نقاشی شهید در سینما آزادی این شهرستان رونمایی شد.

این مستند ۴۰ دقیقه‌ای با همکاری خانواده شهید «علی عظیمی» و به کارگردانی مهدی صلاحی نیا وبه تهیه کنندگی محمد رضا مهد لو شهردار زرند ساخته شده است.

آقای محمد صلاحی نیا کارگردان این مستند به خبرنگار ما گفت:مستند شهید علی عظیمی از مهرماه سال ۹۸ کلید وتا اواخردی ماه ۹۸ به پایان وامروز ۱۶ بهمن ماه این مستند با عنوان عظم عظیم با موضوع خاطرات شهید مدافع حرم شهرستان زرند علی عظیمی رونمایی خواهد شد

وی افزود:این مستند به صورت خاطرات است ودر این مستند به غیر از خانواده بزرگوار شهید، برخی از همکاران ودوستان این شهید بزرگوارکه با وی در ارتباط بودند دراین مستند استفاده شده است وبعد از مراسم رونمایی، این مستند از شبکه استانی سیمای مرکز کرمان روی آنتن می‌رود. واین اولین مستنددر خصوص شهداء است وکار بعدی بنده زندگی نامه وخاطرات یکی، از شهدای منطقه بهشت وحدت است که فعلامقدمات کاردر دست بررسی است وبناداریم یک فیلم سینمایی در خصوص یکی از شهدای منطقه بهشت وحدت زرند را بسازیم وبرای ساخت مستند عزم عظیم بنده به عنوان کارگران فیلم وهیچ کدام از عوامل حق الزحمه ودستمزدی نگرفتیم وبرای خود شهید ساخته شده واز خود شهید خواهیم گرفت. ولی برای کار‌های اداری ونامه نگاریها، شهرداری وسپاه با ما همکاری داشتند.

محمد صلاحی نیاکارگردان این مستندگفت: شهداء از عزیز‌ترین هستی خود که جانشان بود به خاطر ما گذشتند تا ما در امنیت وآسایش وراحتی باشیم وهمه ما نسبت به شهداء مدیون هستیم وساخت این مستندبرای شهید مدافع حرم علی عظیمی کوچکترین کاری است که بنده با کمک همکاران توانستیم انجام دهیم. وتوصیه بنده به همکاران وکسانی که از روی جهالت ویا نا آگاهی نسبت به شهداء وخانواده این عزیزان اظهار نظر می‌کنند در فضای مجازی این است بدانند که همه ما نسبت به خون شهدای بزرگوارمسئول هستیم وقبل از اینکه بخواهند مطلبی را بازگو کنند، زندگی نامه وخاطرات شهدای بزرگوار وخانواده این شهداء را مطالعه کنند وهرکدام از ما که به عنوان هنرمند در مقابل حماسه وایثارگری شهداء نقش داریم، شهدا را به جامعه معرفی کنیم و با ساخت نماهنگ، کلیپ ومستند‌های مختلف تا مردم بدانند شهداء که بود وبرای چه چیز از همه هستی خود گذشتند تا ما امنیت واسایش داشته باشیم واین کار را برای خود یک وظیفه بدانیم مطمئن باشید که در این مسیر شهداء دست ما خواهند گرفت.

وی در پایان یادآور شد این مستند توسط موسسه فرهنگی هنری آینه سپهرنیلگون کارمانیا، با تصویر برداری:میثاق ایرانژاد، ومجتبی پورخاتون، کار صدا برداری توسط رضا برومند، کارتدوین توسط محمد مهدی مهدیان، مدیر تولید:مرتضی بخشی وتهیه شده در اداره فرهنگی اجتماعی شهرداری زرند ساخته شده وجادارد از همه کسانی که در ساخت این مستند بنده را همراهی نمودند تقدیر وتشکر نمایم وخدواند متعال را شاکرم که سعادت وشایستگی را عنایت کرد وتوانستم بدون هیچ دستمزدی زندگی نامه شهید مدافع حرم علی عظیمی را به اتمام برسانیم وجادارد از همه کسانی که در ساخت این مجموعه کمک کردند، خصوصا خانواده محترم شهید علی عظیمی، همکاران ودوستان، تقدیر وتشکر نمایم.

شهید "علی عظیمی" در دفاع از حرم حضرت زینب سلام الله علی‌ها از تیپ ۳۸ ذوالفقار در سال ۹۶ به دست گروه تروریستی داعش در تدمر سوریه به درجه رفیع شهادت نایل شد. وهنوز پیکر مطهر این شهید به کشور بازنگشته است.

لازم به ذکراست در این مراسم:والدین شهید مدافع حرم علی عظیمی، جناب سرهنگ مهدوی مدیرکل بنیاد حفظ وآثار ونشر ارزش‌های دفاع مقدس استان کرمان، علی شفیعی مشاور استانداردر امورایثاراگران، صادق زاده فرماندار وجمعی از مسئولین شهرستان زرند، شهریاری هنرمند نقاش تمثال شهدای مدافع حرم، خانواده شهداء وایثارگران، دانش آموزان بسیجی حضور داشتند ودر پایان این مراسم تابلوی نقاشی شده توسط هنرمند مهدی شهریاری به والدین شهید علی عظیمی تقدیم گردید.

در این مراسم پس از نمایش و رونمایی از این مستند از دست اندرکاران تهیه مستند با اهدا لوح تقدیر تجلیل شد
                                                         خبرنگار:حسین بخشی
ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار