خبرهای داغ:
قائم مقام نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی:

مشورت های حقوقی از منکرات جلوگیری می کند

قائم مقام نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی با اشاره به اینکه آموزش و آگاهی بخشی مسائل حقوقی به مردم امری ضروری است، گفت: مشورت های حقوقی از وقوع منکرات جلوگیری می کند.
کد خبر: ۹۲۵۰۰۵۲
|
۳۱ خرداد ۱۳۹۹ - ۰۸:۴۹

به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان جنوبی، حجت الاسلام غلامحسین نوفرستی قائم مقام نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی و مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه انصار الرضا (ع) استان در نشست با اعضای کمیته حقوقی و قضائیه ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان، گفت: در بخش حمایت از آمران به معروف و ناهیان از منکر بسترهای مناسبی وجود دارد و تاکنون اقدامات خوبی در این راستا انجام گرفته است.

 وی با به اینکه جامعه نیازمند مشورت های حقوقی می باشد، اظهار داشت: کمیته حقوقی و قضائیه ستاد علاوه بر احصاء جنبه های حمایت از آمران به معروف و ناهیان از منکر انتظار است که به دنبال مشورت های کلان در سایر موضوعات نیز باشد.

 مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه انصار الرضا (ع) خراسان جنوبی اظهار داشت: مشورت های حقوقی به نوعی پیشگیری از وقوع منکرات در جامعه می باشد.

 حجت الاسلام نوفرستی با بیان اینکه کارکرد کمیته حقوقی و قضائیه تنها مشورت حقوقی به نیروهای مردمی و سایر آحاد جامعه نیست، گفت: یکی از مأموریت های این کمیته بایستی بررسی ابعاد حقوقی و قضائیه موضوعاتی باشد که در آن منکری در حال شکل گیری و یا وقوع می باشد.

 قائم مقام نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی تصریح کرد: اشراف مردم به مسائل حقوقی و حمایت ستاد از اقدامات قانونی آمران به معروف و ناهیان از منکر سبب می شود، قدم هایی محکم و منسجم برداشته شود.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار