به مناسبت عید غدیر انجام شد:

زوج زاهدانی شادیهای خود را با نیازمندان تقسیم کردند

زوج خوش نیت زاهدانی زندگی مشترک خود را با شادی و هزینه ولیمه عروسی شان با توزیع غذا بین نیازمندان حاشیه شهر آغاز کردند.
کد خبر: ۹۲۶۲۱۵۲
|
۱۱ مرداد ۱۳۹۹ - ۰۹:۱۶
خواهر پاسدار زینب رضوانی فر، فرمانده حوزه مقاومت کوثر ناحیه ویژه بسیج زاهدان در گفتگو با خبرنگار بسیج از زاهدان گفت: دغدغه سپاه و بسیج حل مشکلات اقتصادی و معیشتی مردم در حاشیه شهر ها و افراد محروم و نیازمند است.
 
وی افزود: در راستای فرامین مقام معظم رهبری سپاه و بسیج با تمام توان و امکانات پای کار آمد تا در شرایط بحرانی امروز که استان درگیر ویروس منحوس کرونا است بتواند بخشی از مشکلات اقتصادی و معیشتی مردم را رفع کند، به همین منظور در پی فرمان رهبر انقلاب مبنی بر رزمایش کمک مومنانه بسته های معیشتی با همت خواهران بسیجی حوزه بسته بندی و بین نیازمندان و افراد آسیب دیده از این ویروس توزیع شده است.
 
رضوانی فر ادامه داد: در همین راستا افراد خیر و خوش ذوق زاهدانی در راستای حل مشکلات مردم نیازمند پای کار آمده اند و هریک به نوعی دل نیازمندان را شاد کردند.
 
فرمانده حوزه بسیج خواهران کوثر ناحیه ویژه زاهدان اظهار داشت: به مناسبت عید سعید قربان، تعداد 300 پرس غذای گرم  توسط یک زوج جوان و خوش  نیت زاهدانی تهیه و بین نیازمندان حاشیه شهر توزیع شد.
 
این مسئول ادامه داد: این غذا ها به ارزش ریالی ۶۰ میلیون ریال در سه روز متوالی انجام شده است .
 
گفتنی است: این زوج خوش نیت زاهدانی زندگی مشترک خود را با شادی و هزینه ولیمه عروسی شان با توزیع غذا بین نیازمندان حاشیه شهر آغاز کردند .
ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار