مدیرکل بهزیستی استان قزوین

بیش از ۱۳ هزار تماس موفق از ابتدای سالجاری با سامانه ۱۴۸۰

وارثی گفت: صدای مشاور از ابتدای سال ۹۹ تا ۲۰ مرداد ماه، تعداد ۱۳۰۱۰ تماس موفق داشته که تعداد ۴۹۱ تماس مرتبط با کرونا بوده است.
کد خبر: ۹۲۶۷۵۴۲
|
۲۸ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۱:۲۴

علیرضا وارثی مدیرکل بهزیستی استان قزوین در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج قزوین با اشاره به صدای مشاور(خط ۱۴۸۰ ) بیان کرد: سامانه ۱۴۸۰ مستقر در مرکز استان است که قابلیت دسترسی در کلیه شهرستان ها و روستاها را دارد.

وی گفت: نحوه فعالیت این سامانه ۸ صبح لغایت ۲۴ شب تمام روزهای هفته حتی ایام تعطیل توسط ۱۰ روانشناس و مشاور با تحصیلات کارشناسی ارشد و دکترا در رشته های روانشناسی می باشد.

مدیرکل بهزیستی استان قزوین اظهار کرد: خدمات مشاوره تخصصی در حیطه های مشاوره ازدواج و خانواده، کودک و نوجوان، تحصیلی و تربیتی، اعتیاد و غیره، منطبق بر استانداردهای مشاوره می باشد.

وارثی گفت: ارائه خدمات مشاوره تخصصی تلفنی در بحران کرونا و کاملا رایگان بوده و صدای مشاور از ابتدای سال ۹۹ تا ۲۰ مرداد ماه، تعداد ۱۳۰۱۰ تماس موفق داشته که تعداد ۴۹۱ تماس مرتبط با کرونا بوده است.

وی عمده موضوعات مطرح شده را مشکلات زناشویی، وابستگی به خانواده اصلی، ناباروری، مشکلات با همسر، متارکه، عدم تناسب سنی، عدم تمکین جنسی، طلاق، سو ظن نام برد.

 

1010/ت20/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار