نماینده بنیاد فرهنگی حضرت مهدی موعود(عج) در قزوین:

مهدویت در طول تاریخ تشیع همواره مورد هجوم منحرفان از دین بوده است

عادلی گفت: مهدویت در طول تاریخ تشیع همواره مورد هجوم منحرفان از دین بوده است و دشمنان اسلام همیشه تلاش کردند با اشاعه افکار انحرافی در بین مسلمانان، آنها را از مهدویت و همچنین درک ولایت‌فقیه دور کنند.
کد خبر: ۹۳۲۱۷۹۳
|
۲۷ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۸:۱۷

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج قروین، جلسه هم‌اندیشی بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قزوین با دفتر بنیاد فرهنگی حضرت مهدی موعود(عج) در استان قزوین برگزار شد.

در این جلسه، محمدعلی عادلی نماینده بنیاد فرهنگی حضرت مهدی موعود(عج) در استان قزوین گفت: بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قزوین در اجرای برنامه‌های فرهنگی اقدامات موثری انجام داده که تلاش‌های مسئولان این نهاد قابل تحسین است.

وی افزود: مسئولان بنیاد استان قزوین در ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و ارزش‌های دینی مانند اقامه به موقع نماز و تبیین اهمیت ولایت‌فقیه و مهدویت تلاش می‌کنند که در نوع خود بی‌نظیر است.

عادلی با اشاره به اینکه مهدویت در طول تاریخ تشیع همواره مورد هجوم منحرفان از دین بوده است، گفت: دشمنان اسلام همیشه تلاش کردند با اشاعه افکار انحرافی در بین مسلمانان، آنها را از مهدویت و همچنین درک ولایت‌فقیه دور کنند.

این مقام مسئول افزود: در راستای مبارزه با افکار انحرافی دشمنان، بنیاد فرهنگی مهدویت تاسیس شده تا با اجرای برنامه‌های آموزشی، فرهنگی و دینی آحاد جامعه را بیشتر با مفاهیم مهدویت و اهمیت ولایت‌فقیه آشنا کند.

وی راه‌اندازی کانال چشم به راه، آموزش کارکنان دستگاه‌های اجرایی با عنوان حکومت مهدوی و انتظار و برگزاری مسابقه‌های کتابخوانی را از جمله برنامه‌های بنیاد فرهنگی مهدویت برشمرد.

عادلی گفت: تاکنون مسئولان بنیاد شهید و امور ایثارگران با ما در اجرای برنامه‌های مهدویت همراه و همدل بودند و امید است که همکاری این دو نهاد هر روز تقویت یابد.

در ادامه این جلسه، غلامرضا حقایق‌پور مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قزوین با بیان اینکه درک مهدویت از اهمیت بسزایی برخوردار است، گفت: اگر همه مسلمانان جهان این مفهوم را کامل بفهمند، اتحاد و همبستگی آنها تقویت می‌شود و هیچ‌وقت دشمنی نخواهد توانست بین آنها تفرقه و اختلاف بیفکند.

وی با بیان اینکه اجرای برنامه‌های ترویجی مهمترین رسالتبنیاد شهید و امور ایثارگران استان قزوین است، گفت: مسئولان این نهاد در انجام این رسالت آماده همکاری با هر مدیر فرهنگی است تا بتواند هر چه بیشتر مسایل ارزشی و دینی را بین مردم اشاعه دهد.

حقایق‌پور با بیان اینکه برگزاری مسابقه‌ کتابخوانی در دستور کار بنیاد است، افزود: این مسابقه با هدف ترویج مسایل ارزشی و همچنین افزایش سرانه مطالعه در بین کارکنان بنیاد، جامعه ایثارگران و عموم مردم طی مناسبت‌های مختلف در طول سال برگزار می‌شود.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قزوین با اشاره به اینکه مسابقه نماز و مهدویت با هدف اهمیت تبیین انتظار جهت ظهور امام زمان(عج) بین کارکنان برگزار شده است، مطالبی پیرامون اهمیت برگزاری این مسابقه و مطالعه کتاب بیان کرد.

گفتنی است در این جلسه، برگزیدگان مسابقه نماز و مهدویتبنیاد شهید و امور ایثارگران استان قزوین طی قرعه‌کشی مشخص شدند.

۱۰۱۰/گ۳۰/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار