دادستان چهارباغ خبر داد؛

آزادسازی 230 هکتار از اراضی تغییر کاربری یافته چهارباغ

دادستان عمومی و انقلاب چهارباغ از آزادسازی 230 هکتار از اراضی تغییر کاربری یافته این حوزه قضایی به ارزش بیش از پنج هزار میلیارد تومان خبر داد.
کد خبر: ۹۳۶۷۲۴۷
|
۰۲ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۳:۵۳

به گزارش خبرگزاری بسیج از کرج، شاپور صفری، دادستان عمومی و انقلاب چهارباغ اظهار داشت: یکی از برنامه‌های محوری در راستای اجرای مصوبات «قرارگاه صیانت از بیت‌المال و مقابله با تغییر کاربری اراضی استان البرز»، رصد دقیق کاربری‌ها و دستور قضایی فوری برای مقابله با تغییرات غیرمجاز کاربری‌ها است.

آزادسازی 230 هکتار از اراضی تغییر کاربری یافته چهارباغ

وی اضافه کرد: در این راستا 210 هکتار از اراضی تغییر کاربری یافته در روستای «رمنده» این شهرستان به ارزش بیش از پنج هزار میلیارد تومان در راستای اجرای تبصره 2 ماده 10 قانون مقابله با تغییر کاربری‌ها و باغ‌ها آزادسازی شد.

دادستان عمومی و انقلاب چهارباغ عنوان کرد: در این عملیات 150 مورد دیوارکشی، پنج مورد بنای در حال ساخت، پنج مورد آلاچیق، پنج مورد استخر، پنج مورد محوطه‌سازی و 100 مورد دپوی مصالح قلع‌وقمع و 210 هکتار به وضعیت سابق اعاده شد.

صفری همچنین از آزادسازی 20 هکتار دیگر در بخش مرکزی چهارباغ خبر داد و بیان داشت: در این اقدام نیز 40 مورد چهاردیواری، 25 مورد بنای نیمه‌ساز و 20 مورد استخر که مجموعاً دارای ارزش یک هزار میلیارد تومانی بودند آزادسازی شد.

انتهای پیام/ص

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار