فرمانده نیروی زمینی ارتش خبر داد

ارائه خدمات به مردم از سوی ۱۲ هزار نفر از کادر درمان نزاجا

تبریز- فرمانده نیروی زمینی ارتش گفت: نیروری زمینی ارتش با ۲۸ بیمارستان و ۱۲ هزار کادر درمانی در نقاط مختلف کشور خدمات بهداشتی و درمانی ارائه می‌دهد و تاکنون ۱۰ شهید مدافع سلامت نیز تقدیم میهن اسلامی کرده است.
کد خبر: ۹۳۷۳۳۱۰
|
۲۵ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۱:۳۶

به گزارش خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، کیومرث حیدری در آیین افتتاح واحد‌های مسکونی طرح «مهر ولایت ۱» در پادگان «امام رضا (ع)» مراغه، اظهار داشت: علاوه بر واحد‌های مسکونی مهر ولایت که امروز در مراغه به بهره‌برداری رسید، ۹ شهرک مسکونی متشکل از خانه‌های سازمانی نیز در شهر‌های مختلف طی مهر سال جاری افتتاح می‌شود.

وی ادامه داد: این منازل مسکونی در شهر‌های مختلفی، چون زنجان، مرند، بروجرد، همدان، تهران، زاهدان و کرمان در مرحله افتتاح قرار دارند.

امیر حیدری اضافه کرد: طرح احداث واحد‌های مسکونی سازمانی کارکنان نیروی زمینی ارتش به‌صورت تهاتری و مشارکتی از نیمه دوم سال ۱۳۹۷ آغاز شد و با وجود تحریم‌ها و مشکلات مختلفی چون سیل، زلزله و شیوع کرونا، پیشرفت مناسب داشته است.

وی اضافه کرد: اجرای این طرح می‌تواند زمینه‌ساز رفاه کارکنان خدوم نیروی زمینی ارتش باشد و آنان زا از مستاجر بودن نجات دهد.

فرمانده نیروی زمینی ارتش با اشاره به خدمات این نیرو در زمینه‌های مختلف، اظهار داشت: هم‌اکنون یگان‌های عملیاتی نیروی زمینی ارتش در مرز‌های شرقی، غربی، جنوب‌شرقی، شمال‌شرقی، شمال‌غربی و جنوب‌غربی برای تأمین امنیت مرز‌های ایران اسلامی مستقر هستند.

امیر حیدری ادامه داد: همچنین نیروری زمین ارتش با ۲۸ بیمارستان و ۱۲ هزار کادر درمانی در نقاط مختلف کشور خدمات بهداشتی و درمانی ارائه می‌دهد و تاکنون ۱۰ شهید مدافع سلامت نیز تقدیم میهن اسلامی کرده است.

وی بیان کرد: برای اولین‌بار در کشور و منطقه، نیروی زمینی ارتش موفق به دستیابی به تکنیک ساخت بیمارستان‌های تنفسی شده که در کمترین زمان ممکن و در عرض یک هفته قابل احداث و بهره‌برداری است.

فرمانده نیروی زمینی ارتش اضافه کرد: هر یک از این بیمارستان‌ها ظرفیت ۱۰۰ تخت را دارد و به تمامی امکانات از جمله ونتیلاتور و مخازن تامین اکسیژن مجهز بوده و دارای عمر ۱۰ ساله است.

به گفته وی، هم‌اکنون این بیمارستان‌ها در شهرهایی چون قم، رشت، اصفهان و دو مرکز در استان سیستان و بلوچستان راه‌اندازی شده است و در آذربایجان غربی نیز به زودی احداث خواهد شد.

وی اضافه کرد: قدردانی رهبر انقلاب اسلامی و فرماندهی کل قوا از نیروی زمینی ارتش و رضایت کامل از آن، افتخاری بزرگ برای این نیرو است.

ارسال نظرات
آخرین اخبار