به مناسبت سالگرد شهادت سردار حاج قاسم سلیمانی صورت گرفت

رزمایش سردار دلها با مشارکت 9 گروه جهادی و بسیج سازندگی شهرستان فهرج

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان فهرج گفت: به مناسبت سالگرد شهادت سردار حاج قاسم سلیمانی رزمایش سردار دل‌ها با مشارکت ۹ گرو‌ه جهادی و بسیج سازندگی ناحیه مقاومت شهرستان وگروه جهادی بصیران از تهران آغاز شد.
کد خبر: ۹۳۹۸۶۷۸
|
۱۸ آذر ۱۴۰۰ - ۲۰:۳۷

به گزارش خبرگزاری بسیج در کرمان، سرگرد ابراهیم آبادی فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان فهرج گفت: به مناسبت سالگرد شهادت سردار حاج قاسم سلیمانی رزمایش سردار دل‌ها با مشارکت ۹ گرو‌ه جهادی و بسیج سازندگی ناحیه مقاومت شهرستان وگروه جهادی بصیران از تهران آغاز شد.

ابراهیم آبادی افزود: در این رزمایش گرو‌ه های جهادی برای ساخت و تکمیل ۴۰ سرویس بهداشتی و حمام به ارزش ۲۲۰ میلیون تومان مشارکت خواهند کرد و همچنین توزیع جهیزیه کامل و لوازم خانگی شامل بخاری گازی، یخچال، ماشین لباس شویی و ظروف آشپزخانه به ارزش ۲۰۰ میلیون تومان و ۱۰۰ بسته غذایی به ارزش ۵۰ میلیون تومان و همچنین اقلام فرهنگی شامل کتاب به ارزش ۲۰ میلیون تومان توزیع می‌شود.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج فهرج گفت:مصالح ساختمانی کاشی وسرامیک بین محرومان و نیازمندان برای تکمیل سرویس‌های بهداشتی و حمام به ارزش ۵۰ میلیون تومان توزیع می‌شود و در مجموع به ارزش ۵۲۰ میلیون تومان خدمات در این رزمایش به محرومین داده خواهد شد.

در این رزمایش همچنین برای رفع محرومیت زدایی تفاهم نامه‌هایی برای ساخت سرویس بهداشتی و حمام با کمیته امداد امام خمینی (ره) و بنیاد مسکن بسته شد.

ارسال نظرات
آخرین اخبار