خبرهای داغ:
رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین؛

تولید مرغ قطعه بندی در استان ممنوعیت قانونی دارد

افلاطونی گفت: تولید مرغ قطعه بندی بجز در شرکت های که دارای مجوز و سهمیه هستند غیر قانونی است و با متخلفان برخورد می شود.
کد خبر: ۹۴۲۱۴۸۹
|
۲۵ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۸:۱۸

قزوین_به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج، رضا افلاطونی رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین در جلسه ستاد کنترل خروج مرغ از استان که با حضور محمد قاسمی دادستان قزوین، زکی زاده مدیرکل امور اقتصادی استانداری قزوین، دکتر زینالی مدیرکل دامپزشکی ، بسیج و اصناف اتحادیه مرغداران برگزار شد بیان کرد: تولید مرغ قطعه بندی بجز در شرکت های که دارای مجوز و سهمیه هستند غیر قانونی است و با متخلفان برخورد می شود.

وی گفت: کشتارگاه های مرغ استان در ایام تعطیلات بایستی بصورت شیفتی باز و مراکز عرضه نیز فعال باشند.

افلاطونی عنوان کرد: تیم های نظارت بر کشتار و توزیع مرغ تشکیل وماشین های حمل های مرغ از کشتارگاه تا محل توزیع رصدو تنها باحضور بازرسان جهاد کشاورزی مرغ توزیع خواهد شد.

وی افزود: تمام مبادی ورودی و خروجی مرغ کاملا در کنترل بازرسان جهاد کشاورزی ،نیروی انتظامی و غیره است و این سازمان نظارت کامل بر روند جوجه ریزی و تولید مرغ در واحد های مرغداری های استان را دارد و با متخلفان خارج از عرضه مرغ برخورد خواهد کرد.

رییس سازمان جهادکشاورزی استان قزوین اظهار کرد: در طرح نظارت بر تولید و عرضه مرغ مجموع ۱۴۰ نفر در این مدت بر بازار نظارت دارند.

افلاطونی عنوان کرد: سه تیم کنترل مبادی خروج استان، تیم کنترل در کشتارگاهها و تیم پخش و توزیع در استان تشکیل شده است و در هر سه تیم ماموران انتظامی و ضابطان قضایی حضور دارند تا با متخلفین برخورد کنند.

وی گفت: کنترل در هر سه کشتارگاه استان توسط بازرسان جهاد کشاورزی انجام و بر روند ورود و خروج مرغ و بهداشت آن نظارت دارند.

انتهای پیام/۱۰۱۰

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار