فعالیت سامانه بارشی جدید در راه اردبیل است

مدیرکل هواشناسی استان اردبیل گفت: از عصر چهارشنبه تا قبل از ظهر پنجشنبه(۱۱ فروردین) با تشدید سرعت وزش باد و فعالیت سامانه بارشی، در مناطقی از استان بارش رگباری پیش‌بینی می‌شود.
کد خبر: ۹۴۲۲۸۱۵
|
۰۷ فروردين ۱۴۰۱ - ۱۰:۲۷

فعالیت سامانه بارشی جدید در راه اردبیل است

به گزارش خبرگزاری بسیج از اردبیل، سیاوش محمدی  ضمن پیش‌بینی وضعیت جوی استان اردبیل اظهار داشت: بر اساس نقشه‌های هواشناسی، طی امروز و فردا (یکشنبه 7 فروردین) با عبور موج ضعیف از منطقه، آسمان استان نیمه ابری تا ابری بوده و در مناطقی از استان (بویژه در مناطق مرکزی و جنوبی استان) بارش پراکنده برف و باران نیز پیش‌بینی می‌شود.

وی افزود: از روز دوشنبه(8 فروردین) تا بعدازظهر چهارشنبه با حاکمیت شرایط پایدار جوی، آسمان صاف بوده و پدیده غالب وزش بادهای جنوبی (گاهی با سرعت تند) انتظار می‌رود.

مدیرکل هواشناسی استان اردبیل ادامه داد: از عصر چهارشنبه تا قبل از ظهر پنجشنبه(11 فروردین) با تشدید سرعت وزش باد و فعالیت سامانه بارشی، در مناطقی از استان بارش رگباری پیش‌بینی می‌شود.

محمدی ادامه داد: مجدداً از حوالی ظهر پنجشنبه هفته جاری آسمان استان صاف می‌شود و از نظر دمایی تا صبح سه‌شنبه در ساعات شبانه هوای سرد(با کمینه دمای 2 تا 4 درجه سلسیوس زیر صفر) در مناطق مرکزی و جنوبی استان تداوم دارد، اما از روز سه‌شنبه دمای هوا در سطح استان افزایش می‌یابد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار