خبرهای داغ:
مسئول بسیج سازندگی کشور در بازدید از گروه جهادی رهروان ولایت در زیرکوه:

هجرت جهادگران به مناطق محروم و خدمت رسانی به مردم اوج بندگی و عبودیت است

سردار زهرایی گفت: حضور گروه جهادی در مناطق محروم یعنی دست و پنجه نرم کردن با مشکلات و کمبودها، تمرین کردن کار تیمی و وحدت فرماندهی، بالا بردن صعه صدر است و جهادگران در این هجرت ها به مقام بالای بندگی و عبودیت خدا می رسند.
کد خبر: ۹۴۲۲۹۹۹
|
۰۸ فروردين ۱۴۰۱ - ۱۸:۲۲

 به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از خراسان جنوبی، سردار محمد زهرایی مسئول بسیج سازندگی کشور امروز در بازدید از گروه جهادی دانشجویی رهروان ولایت از تهران که در شهرستان زیرکوه مشغول خدمت رسانی هستند گفت: مقام معظم رهبری فرمودند: جهاد تنها اسلحه به دست گرفتن نیست بلکه ابعاد مختلفی دارد.

وی با بیان اینکه مقام معظم رهبری اخیرا جهاد تبیین را مطرح کردند، گفت: فقط حضور یک جهادگر در عرصه خدمت مصداق یک آیه قرآن است.

مسئول بسیج سازندگی کشور گفت: یک مولفه جهاد هجرت است کاری که جهادگران انجام می دهند که از یک منطقه مرفه و با تمکن مالی خوب به هزاران کیلومتر دورتر از محل سکونتشان به مناطق محروم و با حداقل امکانات رفاهی و معیشتی می روند و به مردم خدمت  می کنند.

سردار زهرایی افزود: حضور گروه جهادی در مناطق محروم یعنی دست و پنجه نرم کردن با مشکلات و کمبودها، تمرین کردن  کار تیمی و وحدت فرماندهی، بالا بردن صعه صدر که مورد توجه خدا و پیامبر است؛ جهادگران در این هجرت ها به مقام بالای بندگی و عبودیت خدا می رسند.

مسئول بسیج سازندگی کشور با بیان اینکه بخشی دیگر از جهاد در اردوهای جهادی رویارویی با مشکلات و کمبودها است، افزود: جهادگران توانستند از سیم خاردار و فرعون درون خود عبور کنند که بایستی این مهم را در خود نهادینه و ماندگار کنیم.

وی با بیان اینکه مرحله بعد از خودسازی، خدمت به مردم است، خطاب به جهادگران گفت: با فعالیت ها و اعتقادات خود موتور محرکی برای مردم مناطق مختلف باشید که به لطف خدا این گونه هستید.

 

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار