خبرهای داغ:
سردار نائینی در گفتگو با خبرگزاری بسیج مطرح کرد؛

تاریخ سازی سردار حجازی در سازمان بسیج مستضعفین/حضور موفق چهل و سه ساله در جبهه‌های استکبار ستیزی

مشاور فرمانده کل سپاه پاسداران گفت: بهترین خاطره‌های موفق نیروی مقاومت بسیج که تبدیل به بخشی از تاریخ سازمان بسیج مستضعفین شده اند، مربوط به دوره فرماندهی سردار حجازی است.
کد خبر: ۹۴۲۵۲۹۴
|
۲۴ فروردين ۱۴۰۱ - ۱۲:۴۲

به گزارش خبرگزاری بسیج، سردار علی‌محمد نائینی، مشاور فرمانده کل سپاه پاسداران و رئیس مرکز اسناد و تحقیقات دفاع مقدس در گفتگو با خبرنگار بسیج  در خصوص نقش سردار شهید حاج سید محمد حجازی در جبهه های استکبار ستیزی گفت: مجاهدت‌های سردار شهید سید محمد حجازی که در بر گیرنده مجاهدت‌های وی در انقلاب اسلامی، دفاع مقدس، فرماندهی نیروی مقاومت بسیج و جهاد در جبهه مقاومت است، در اسفند آتی در مرکز اسناد و تحقیقات دفاع مقدس منتشر می‌شود.

رئیس مرکز اسناد و تحقیقات دفاع مقدس با بیان اینکه  این کتاب با همکاری  کسانی که مرتبط به آن شهید بودند، تنظیم شده است، ادامه داد: بررسی‌های اولیه این کتاب انجام شده و طرح تحقیق آن نهایی شد.

وی با اشاره  به رویکرد، اسنادی، پژوهشی و محققانه این کتاب، خاطرنشان کرد: ایشان چهل و سه سال حضور مستمر در جبهه ها ی مختلف و حضور پر رنگی در جبهه ی مقاومت داشته اند.

سردار نائینی با بیان اینکه در پیام تسلیت  مقام معظم رهبری بهترین توصیف از سردار سید محمد حجازی آمده است، گفت: نقطه عطف این پیام این است که حضرت آقا می‌فرمایند "در تمام میدان‌های مسئولیت و مجاهدت سردار حجازی سربلند و موفق بودند".

مشاور فرمانده کل سپاه پاسداران گفت: بهترین خاطره‌های موفق نیروی مقاومت بسیج که تبدیل به بخشی از تاریخ سازمان بسیج مستضعفین شده اند، مربوط به دوره فرماندهی سردار حجازی است.

سردار نائینی اضافه کرد: این شهید در سایر میادین هم موفق بودند. در دفاع مقدس، در بخش جانشینی فرماندهی قرارگاه قدس، حضور ایشان در اولین روز‌های جنگ در قرارگاه تاکتیکی اهواز و مرکز منتظران شهادت و پیش از آن در سپاه اصفهان همیشه موفق و سربلند بودند.

وی سردار شهید سید محمد حجازی را  یک سردار بسیار "دوست داشتنی" خواند و گفت: ایشان یک چهره انقلابی، متدین، پای کار، صبور  و فعال در همه عرصه‌ها بودند.

ارسال نظرات
آخرین اخبار