از امروز تا پایان هفته بسیج دنبال می‌شود؛

برگزاری سلسله نشست‌های جهاد تبیین به همت بسیجیان شهرداری قم

فرمانده حوزه بسیج شهدای شهرداری قم از برگزاری نشست‌های جهاد تبیین از امروز تا پایان هفته بسیج خبر داد و گفت: دیدار با خانواده شهدا، برگزاری کارگاه سواد رسانه‌ای و غبارروبی مزار شهدا از جمله برنامه‌های پیش‌بینی شده برای هفته بسیج است.
کد خبر: ۹۴۶۵۰۵۴
|
۰۹ آبان ۱۴۰۱ - ۱۵:۱۸

به گزارش خبرگزاری بسیج از قم، عباسی در هشتمین جلسه کمیته ایثار و شهادت شهرداری قم با اشاره به برنامه‌های تدارک دیده‌شده برای هفته بسیج اظهار داشت: عملکرد شهرداری در مناسبت‌های انقلابی و دینی قابل‌تقدیر بوده و همیشه در میدان فرهنگی حضور دارد.

وی فضاسازی سطح شهر و نصب بنر را مطرح کرد و افزود: شهرداری فضاسازی شهر را برای هفته بسیج طبق سنوات گذشته انجام می‌دهد و آنچه را که سازمان بسیج ادارات به ما ابلاغ کرده تا ۵ آذر سلسله نشست‌های جهاد تبیین با موضوع مسائل سیاسی روز ایران و منطقه و همچنین اغتشاشات اخیر در سطح پایگاه‌ها عملیاتی می‌کنیم.

فرمانده حوزه بسیج شهدای شهرداری قم تصریح کرد: در تمام پایگاه‌ها یک ساعت برنامه خواهیم داشت و استاد آن را مرکز تأمین می‌کند و امیدواریم با هماهنگی سالن همایش‌های شهرداری بتوانیم یک استاد برجسته را دعوت کرده تا مسائل روز ایران و منطقه را تبیین کند.

وی از برگزاری مسابقات تنیس روی میز و دارت ویژه خواهران خبر داد و بیان کرد: در هفته بسیج دو مسابقه تنیس و دارت نیز با همکاری سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری ویژه خواهران برگزار می‌شود.

عباسی ادامه داد: در هفته بسیج دیدار با خانواده شهدا و ایثارگران نیز برگزارشده و علاوه بر آن کارگاه سواد رسانه‌ای نیز برای خواهران نیز برگزار می‌شود و روز پنج‌شنبه در هفته بسیج نیز غبارروبی مزار شهدای مدافع حرم انجام می‌شود که تمام این برنامه‌ها جدا از کنگره ملی شهدا برگزار می‌شود.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
آخرین اخبار