خبرهای داغ:
با شرکت نیروهای نظامی و انتظامی؛

روز ارتش در تیپ ۳۶ شهید پاکدوست میانه گرامی داشته شد

تبریز- فرماندار ویژه میانه در مراسم روز ارتش از ارتش به عنوان نیرویی مردمی یاد کرد و گفت: بزرگترین شاخصه ارتش، تربیت شخصیت های وارسته مردمی است
کد خبر: ۹۵۰۵۹۲۶
|
۲۹ فروردين ۱۴۰۲ - ۲۰:۰۷

 به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، معاون استاندار و فرماندار ویژه میانه با اشاره به خدمات بی نظیر ارتش از ابتدای تشکیل تا کنون، اظهار داشت: ارتش همواره در کنار مردم بوده و علاوه بر ایفای نقش نظامی، در جهت خدمات رسانی به مردم و خودکفایی کشور گام های بلندی برداشته است.

   مسعود سعادتی بزرگترین شاخصه ارتش را تربیت شخصیت های بزرگی دانست که در دفاع از حقوق مردم و حریم کشور، جانفشانی کرده اند و از شهیدان قرنی و صیاد شیرازی به عنوان مصادیق بارز این شخصیت های بی نظیر یاد کرد.

   فرمانده تیپ ۳۶ شهید پاکدوست میانه نیز در این مراسم با اشاره به ماهیت ولایی نیروهای ارتش، متذکر شد: امروز ارتش در صراط مستقیم است چرا که از بالاترین نعمت که همانا نعمت ولایت است، برخوردار بوده و صراط مستقیم را صراط ولایت و ولایت مداری می داند.

   علی جوادیان با بیان اینکه برنامه های ارتش بر مبنای تهدیدات و نیازهای جامعه تهیه می شود، اظهار داشت: اکنون ما خود را به سلاح های هوشمند و دقیق تجهیز کرده و در راستای رفع کمبودها و ضعف ها گام های بلندی برداشته ایم.

   وی افزود: ارتش روز به روز، آگاه تر، با علم تر و مجهزتر شده و هر کجا که نیاز باشد سریعا تغییر ماهیت داده و در رفع نیازمندی های انقلاب وارد صحنه می شود.

    آیین گرامیداشت سالروز تشکیل ارتش جمهوری اسلامی ایران با شرکت نیروهای نظامی و انتظامی و مسئولین ادارات در تیپ ۳۶ شهید پاکدوست میانه برگزار شد.

ارسال نظرات
آخرین اخبار