مسئول مرکز مطالعات وهدایت حرکت های جهادی کشور:

جهاد سازندگی با تخصص‌گرایی راهش را ادامه می‌دهد

علی ایل بیگی در جمع جهادگران چهارمحال و بختیاری گفت: جهاد سازندگی با چهار عنصر اساسی مردمی بودن، خدمت‌رسانی، تخصص‌گرایی و عدم وابستگی به ساختارهای دولتی به حرکت خود ادامه دهد.
کد خبر: ۹۵۱۳۳۰۴
|
۲۸ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۱۸:۱۵

به گزارش خبرگزاری بسیج از استان چهارمحال و بختیاری؛  علی ایل‌بیگی مسئول مرکز مطالعات وهدایت حرکت های جهادی کشور امروز در آیین اختتامیه رزمایش جهادگران فاطمی۳ چهارمحال و بختیاری با اشاره به اینکه جهاد سازندگی از دستاوردهای انقلاب اسلامی است،  گفت: اوایل دهه ۶۰ تفکرات لیبرال جریان جهاد سازندگی را به ورطه نابودی کشاندند و سال ۱۳۷۹ تیر خلاص را به آن زدند.

مسئول مرکز مطالعات و هدایت حرکت‌های جهادی کشور ادامه داد: جریان فکری لیبرال آن روزها نهادهای انقلابی را به وزارتخانه تبدیل کرد تا نقش مردم را در سازندگی کشور از بین ببرد و اتصال بین امام و امت را قطع کند.

وی افزود: امروز باید جهاد سازندگی با چهار عنصر اساسی مردمی بودن، خدمت‌رسانی، تخصص‌گرایی و عدم وابستگی به ساختارهای دولتی به حرکت خود ادامه دهد.

ایل‌بیگی اضافه کرد: سال ۱۳۸۲ زمانی که عده‌ای با تفکرات لیبرال جهاد سازندگی را منحل کرده بودند، رهبری فرمان تاسیس بسیج سازندگی را صادر کردند.

وی با اشاره به روایت دقیق شهید آوینی برای رسوا کردن جریان لیبرال اظهار کرد: آنها می خواستند نقش مردم و اتصال آنها به امام امت را قطع کنند.

ایل بیگی یادداشت سرداردلها حاج قاسم سلیمانی پیرامون سنگرسازان بی سنگر را هم یادآوری کرد و گفت: حاج قاسم ها می توانند نقش بچه های سنگرساز بی سنگر را روایت کنند.

وی با اشاره به نامگذاری رزمایش جهادگران به نام حضرت فاطمه سلام الله علیها (جهادگران فاطمی)، تصریح کرد: ما باید پرچم بن بست شکنی را بر سردست بگیریم و با توسل به نماد کرم حضرت فاطمه زهرا سلام الله علیها حرکت کنیم.

ارسال نظرات
آخرین اخبار