همزمان با یازدهم محرم الحرام برگزار شد؛

شکوه عزاداری مردم ولایتمدار جوین در امامزاده آدمِ بحرآباد + عکس

مردم ولایتمدار جوین همزمان با یازدهم محرم الحرام با اجتماع در محل امامزاده آدم روستای بحرآباد این شهرستان در سوگ شهادت امام حسین(ع) و هفتاد و تن از یاران با وفایش به عزاداری، سینه زنی و زنجیرزنی پرداختند.
کد خبر: ۹۵۳۰۲۶۸
|
۰۸ مرداد ۱۴۰۲ - ۰۷:۲۷

به گزارش خبرگزاری بسیج خراسان رضوی از جوین، مردم ولایتمدار شهرستان جوین در دهم محرم الحرام در عزای سرور و سالار شهیدان کربلا و هفتاد و تن از یاران با وفایش در قالب اجتماع حسینی در محل امامزاده آدم روستای بحرآباد به سوگ نشستند.

در این مراسم عزاداری که با ورود هیئت ها و استقبال بی نظیرمردم ولایتمدار و تاریخی روستای بحراباد که ارامگاه امامزاده ادم در این روست اقراردارد مردم درعزای شهدای کربلا و مصیبت های آل الله اشک ماتم ریختند.

دراین اجتماع حسینی امام جمعه، فرماندار، معاونین فرماندار، بخشدارمرکزی و دیگرمسئولان شهرستان جوین حضورداشتند که عزاداران حسینی ساعاتی به نوحه خوانی، سینه زنی و زنجیرزنی پرداختند.

در پایان حجت الاسلام بوژمهرانی امام جمعه جوین دقایقی در عظمت قیام امام حسین(ع) و مصائب جانسوزی که در تاسوعا و عاشورا بر آن امام همام و یاران و اهل بیت امام(ع) سخن گفت و حضور گسترده مردم عزادار خصوصاً جوانان و نوجوانان عزیز در این هوای گرم را نشانه عشق و ارادت به ولایت و ائمه معصومین(ع) برشمرد.

عکس و خبر/ عباس تیموری

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار