سردار کریمیان:

مسئولین باید به گونه‌ای کار کنند که مدیون خون شهدا نشوند

ساری-سردار کریمیان با بیان اینکه مدیران باید همانند شهید سلیمانی، جهادی باشند، افزود: مسئولین باید به گونه ای کار کنند که مدیون خون پاک شهدا نشوند.
کد خبر: ۹۵۳۰۵۸۸
|
۰۹ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۲:۵۹

مسئولین باید به گونه‌ای کار کنند که مدیون خون شهدا نشوند

به گزارش خبرگزاری بسیج از مازندران،سردار غلام عسکر کریمیان فرمانده جبهه مقاومت و دفاع مقدس در پانزدهمین یادواره ۱۳شهید والامقام قلعه سر به همراه گرامیداشت یاد و نام شهدای مدافع حرم، سلامت و وطن و یادبود عالم ربانی حجت الاسلام سیدولی نعمتی (ره) در حسینیه انصار الحسین(ع) بابیان اینکه در جریان کربلا سه گروه نقش داشتند، اظهار کرد: امام حسین(ع) به همراه اهل بیت خویش در مقابل سپاه یزید قد علم کردند و برای احیای دین اسلام با محوری امربه معروف و نهی از منکر به شهادت رسیدند.

وی با بیان اینکه عمر سعد تا هشتم محرم مردد بود که آیا وعده حکومت را بپذیرد یا با فرزند رسول خدا(ص) دست یاری دهد، افزود: عمرسعد دنیا را انتخاب کرد و منجر به شهادت امام حسین(ع) شد امروز ما هم باید مراقبت کنیم که در صف یاران واقعی حضرت سیدالشهدا(ع) قرار گیریم.

سردار کریمیان برلزوم بازخوانی وصیت نامه شهدا تاکید کرد و گفت: دفاع از نظام، پیروی از ولایت فقیه،‌رعایت عفاف و حجاب و ... عمده توصیه های شهدا بوده که باید مورد توجه همگان باشد.

وی ضمن گرامیداشت یاد و نام سردار شهید حاج قاسم سلیمانی-فرمانده جبهه مقاومت، بیان کرد: روزی به شهید سلیمانی گفتم که مورد وثوق قاطبه مردم هستید و این اوضاع کشور می طلبد که شما کاندیدای ریاست جمهوری شوید و با کار جهادی، مسیر انحرافی دولت های منحرف بعد انقلاب را اصلاح کنید که حاج قاسم سلیمانی پاسخ گفتند:«من سرباز وطنم، هنر من سربازی است. من یک قدم از رهبری جلوتر نمی روم، یک قدم هم عقب نمی افتم»

سردار کریمیان گفت: متاسفانه امروز برخی از مسئولین برای تصاحب کرسی ها، لابی گری می کنند و مسئول آدم هایی می شوند که از وی حمایت کردند.

وی با بیان اینکه مدیران باید همانند شهید سلیمانی، جهادی باشند، افزود: مسئولین باید به گونه ای کار کنند که مدیون خون پاک شهدا نشوند.

سردار کریمیان با بیان اینکه در عصری زیست می کنیم که فتنه آخرالزمانی درپیش است، گفت: در فتنه آخر الزمانی همانند جریان عاشورا،‌عده ای مردد می شوند باید تقوا پیشه کنیم که امام زمان(عج) را تنها نگذاریم.

همرزم سردار شهید قاسم سلیمانی با بیان اینکه عده در انقلاب اسلامی علم دار بودند اما امروز متاسفانه فریب خوردند و علم دار جریان انحرافی علیه انقلاب اسلامی هستند،‌ خاطرنشان شد: اگر در مواجه با توطئه های استکبار و فریب خوردگان داخلی، عمل به هنگام انجام نشود بعدها مثل توابین بر سر خود خواهیم زد چرا که امام حسین (ع) به دلیل بی‌بصیرتی برخی‌ها به شهادت رسید.

وی با بیان اینکه شهید سلیمانی تربیت یافته مکتب عاشورا بودند،‌ گفت: مقام معظم رهبری فرمودند: راه قاسم سلیمانی یک مکتب است، موظف هستیم تحقیق و تفحص کنیم و مکتب حاج قاسم را بشناسیم و بشناسانیم.

سردار کریمیان باتاکید براینکه ثمره دولت انقلابی گشایش سفره مردم باشد، گفت: نوسات بازار توسط مافیای یهود و بهائیت رقم می خورد که دولت انقلابی باید با این جریان فاسد برخورد کند./شبستان

 

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار