همزمان با هفته مقدس و به همت سازمان بسیج رسانه استان قزوین صورت گرفت؛

برگزاری اردوی راویان پیشرفت ویژه اصحاب رسانه استان قزوین 

برگزاری اردوی راویان پیشرفت ویژه اصحاب رسانه استان قزوین 
همزمان با هفته دفاع مقدس یک دوره اردوی راویان پیشرفت«بازدید از نمایشگاه دستاوردهای هوا و فضای سپاه پاسداران و واحد تولیدی مژده وصل شیراز» ویژه اصحاب رسانه به همت سازمان بسیج رسانه استان قزوین برگزار شد.
کد خبر: ۹۵۴۴۲۶۵
|
۰۹ مهر ۱۴۰۲ - ۱۵:۱۴

 

قزوین_ به گزارش بسیج، همزمان با هفته دفاع مقدس یک دوره اردوی راویان پیشرفت ویژه اصحاب رسانه به همت سازمان بسیج رسانه استان قزوین با حضور خبرنگاران استان برگزار شد.

این اردو، شامل بازدید اصحاب رسانه از نمایشگاه دستاوردهای هوا و فضای سپاه پاسداران و نیز بازدید از فعالیت واحد تولیدی مژده وصل شیراز بود.

در نمایشگاه هوا و فضای سپاه پاسداران، حاضران با دستاوردها و فناوری های هوا و فضای سپاه از نزدیک بازدید کرده و در جریان سیر تحول این دستاوردها از آغاز انقلاب اسلامی تا کنون قرار گرفتند. 

 همچنین در ادامه این اردو، اصحاب رسانه از فعالیت و تولیدات واحد تولیدی مژده وصل شیراز آشنا شدند.

شرکت مژده وصل شیراز تامین کننده بخش اعظمی از نیازهای مشتریان در داخل ایران است که با استفاده از بومی سازی و نوآوری، قطعاتی را تولید می کند که دارای بهره وری بالا و مقرون به صرفه باشد و با نیاز های مشتریان همگام باشد. ظرفیت تولید این واحد تولیدی با انجام آزمایشات و کار مستمر تقویت و بهبود می یابد و خدمات به مشتریان تضمین می شود.

همچنین مژده وصل شیراز متشکل از ۸ گروه تولیدی در ۳ منطقه ایران است که در حال تولید نیازهای روز شرکت های بزرگ ایرانی و تامین کننده اصلی شرکت های داخلی است.

 

انتهای پیام/۱۰۱۰

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار