نشست دانشجویان نو ورود با هیئت رئیسه دانشگاه تحصیلات تکمیلی کرمان برگزارشد

نشست دانشجویان نو ورود دانشگاه تحصیلات تکمیلی صنعتی و فناوری پیشرفته کرمان با هیئت رئیسه این دانشگاه و آئین تجلیل مدیران پیشکسوت برگزار شد.
کد خبر: ۹۵۵۰۳۵۲
|
۰۹ آبان ۱۴۰۲ - ۰۹:۵۱

به گزارش خبرگزاری بسیج، حسین محبی رئیس دانشگاه تحصیلات تکمیلی صنعتی و فناوری پیشرفته کرمان در نشست دانشجویان نو ورود این دانشگاه با هیئت رئیسه این دانشگاه طی سخنانی ضمن خیرمقدم به دانشجویان نوورود و تبریک قبولی آن‌ها درمقاطع کارشناسی ارشد و دکتری تخصصی اظهار امیدواری کرد دوران تحصیل دانشجویان با دستاورد‌های مهمی همراه باشد.
محبی با اشاره به فعالیت پژوهشگاه علوم و تکنولوژی پیشرفته و علوم محیطی و پارک علم و فناوری در مجموعه دانشگاه تحصیلات تکمیلی صنعتی و فناوری پیشرفته کرمان بر استفاده دانشجویان از امکانات علمی، پژوهشی و فناورانه دانشگاه تاکید کرد.
او خطاب به دانشجویان تصریح کرد: دانشجویان از امکانات دانشگاه، پژوهشگاه و پارک علم و فناوری بهره ببرند و در مرکز رشد پارک علم و فناوری ایده هایتان را مطرح و دنبال کنید و برای تحقق آن‌ها از مشاوره استادان و تسهیلات پارک استفاده کنید.
وی افزود: انتظار داریم استادان و دانشجویان دانشگاه در پارک علم و فناوری، شرکت‌های دانش بنیان بیشتری تاسیس و فعال کنند.
رئیس دانشگاه تحصیلات تکمیلی صنعتی و فناوری پیشرفته با مهم خواندن ارتباطات دانشجویان با هیئت رئیسه دانشگاه خاطرنشان کرد: در‌های اتاقم به روی شما باز است و از نظرات شما استقبال می‌کنم.
محبی در بخش دیگری از سخنانش به تجلیل از دکتر فدائی و دکتر گرامی اشاره کرد و از خدمات مدیران پیشکسوت دانشگاه تقدیر نمود.
* رفتار استاد باید الگوی دانشجویان باشد
در ادامه رئیس دفتر نهاد نمایندگی رهبر معظم انقلاب در دانشگاه‌های استان کرمان در سخنانی به اهمیت آموختن علم و دانش توسط دانشجویان پرداخت.
حجت الاسلام صباحی با ذکر احادیثی از ائمه معصوم (ع) بر توجه به ارتقا علم و دانش دانشجویان و پرورش خصوصیت‌های نیکوی اخلاقی از سوی استادان در راستای پرورش دانشجویان تاکید کرد.

وی با بیان اینکه استاد باید دانشجو را برتر از خود پرورش دهد خاطرنشان کرد: حتی جلسات عادی هم باید بر دانش دانشجو بیفزاید.
حجت الاسلام صباحی عنوان کرد: عمل و رفتار استاد باید الگوی دانشجویان باشد.
وی با بیان خاطراتی از سردار شهید سلیمانی و مرحوم افضلی پور بنیانگذار دانشگاه شهید باهنر کرمان از تلاش‌های مدیران پیشکسوت دانشگاه تقدیر نمود.
در ادامه مراسم با اهدای لوح سپاس و هدیه از دکتر محمدرضا فدائی و دکتر نصرالله گرامی از مدیران پیشکسوت دانشگاه تجلیل شد.
سپس رئیس دانشگاه تحصیلات تکمیلی صنعتی و فناوری پیشرفته و اعضای هیئت رئیسه با استقرار در جایگاه ویژه به سوالات دانشجویان پاسخ دادند.
افزایش سرویس‌های رفت و آمد و یا تغییر ساعت حرکت برخی از سرویس ها، افزایش کیفیت غذا، تجهیز نمودن برخی آزمایشگاه ها، افزایش بازدید‌های صنعتی و ارتباط با صنایع از مهم‌ترین خواسته‌های دانشجویان بود که اعضای هیئت رئیسه به آن‌ها پاسخ دادند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار