همایش جهاد تبیین با حضور کارکنان صنعت نفت منطقه شمال کشور برگزار شد

این همایش به میزبانی مدیریت بهداشت نفت منطقه شمال با سخنرانی سرهنگ شعبانی مسئول سازمان بسیج ادارات و کارمندان سپاه کربلا در سالن اجتماعات شرمت خطوط لوله و مخابرات نفت منطقه شمال کشور برگزار شد.
کد خبر: ۹۵۷۰۵۵۹
|
۲۴ دی ۱۴۰۲ - ۲۳:۴۸

به گزارش خبرگزاری بسیج از مازندران، سرهنگ شعبانی ضمن گرامیداشت سالروز حماسه ۹ دی و شهادت سردار شهید حاج قاسم سلیمانی و فرا رسیدن ماه رجب ، چهار بعد تربیتی، معرفتی، بصیرتی و مهارتی را برای مدیران و کارکنان و خدمتگزاران نظام اسلامی بسیار مهم دانست و خاطرنشان کرد: هرچه معرفت و شناخت ما نسبت به موقعیت حقیقی خودمان و مسیر تحقق اهداف سازمانی یشتر باشد مطمئنا به قله های پیشرفت و تعالی نزدیک تر خواهیم بود.

وی یکی از مولفه های اصلی بصیرت را صبر و استقامت دانست که این خصوصیت از ویژگی های برجسته انسان های مومن و موفق روزگار ماست.

شعبانی با تاکید بر تقویت این چهار بعد در زندگی فردی، اجتماعی و سازمانی افزود: لازم است بر کارگزاران نظام اسلامی که در بعد مهارتی به تکنیک ها، دانش، تجربه و بکارگیری آنان مجهز شود تا در مواجهه با موضوعات در ابعاد کیفی و کمی بهتر عمل کند.

سرهنگ شعبانی، سردار شهید حاج قاسم سلیمانی را پرورش یافته مکتب امام خمینی (ره) دانست و یادآور شد: این شهید بزرگوار علاوه بر دارا بودن بعد تربیتی، معرفتی و بصیرتی در میدان نبرد نیز دارای مهارت های لازم مدیریت و فرماندهی بود.

مسئول بسیج ادارات و کارمندان سپاه کربلا در بخش دیگری از سخنان خود، به انتخابات مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری اشاره و تصریح کرد: مشارکت گسترده، رقابت واقعی، امنیت و سلامت انتخابات را که از سوی مقام معظم رهبری برای انتخابات پیش رو ترسیم شده است بایستی مورد توجه همه مان قرار بگیرد چرا که با خدمت جهادی و حل مشکلات مردم بتوانیم مشارکت گسترده را در دیار علویان رقم بزنیم.

سرهنگ شعبانی ضمنا از اقدامات تخصصی، عملیاتی و جهادی مدیران و کارکنان صنعت نفت و گاز در منطقه شمال کشور جهت رفع مشکل جایگاه های سوخت نیز تشکر و قدردانی نمود.

 

همایش جهاد تبیین با حضور کارکنان صنعت نفت منطقه شمال کشور برگزار شد

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار