خبرهای داغ:
سرپرست استانداری آذربایجان شرقی:

سیاست های ۱۵ گانه رهبری در حوزه محیط‌زیست نقشه راه

تبریز- سرپرست استانداری آذربایجان شرقی سیاست های ۱۵ گانه رهبری را در حوزه محیط‌زیست نقشه راه این حوزه عنوان کرد.
کد خبر: ۹۶۰۶۲۱۸
|
۲۴ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۵:۳۲

به گزارش خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، تراب محمدی در آیین گرامیداشت روز محیط بان و در تجلیل از محیط بانان نمونه کشور در تبریز، محیط زیست برای آیندگان باید حفظ  شود و در کنار توسعه و پیشرفت به عنوان مولفه حیاتی قلمداد شود.

وی ادامه داد: در دولت سیزدهم کارهای بسیار بزرگی به ویژه در حوزه محیط زیست انجام گرفته و رئیس جمهور شهید نیز به محیط زیست و محیط بانان توجه جدی داشت.

محمدی با تاکید بر اینکه الزامات محیط زیستی باید رعایت شود، گفت: اگر از محیط زیست حفاظت نشود زندگی بشر به مخاطره خواهد افتاد.

وی تاکید کرد: محیط زیست و حفظ آن از شاخص‌های پیشرفت یک کشور است و حقیقتا اگر از محیط زیست مراقبت نشود با مشکلات جدی روبرو می‌شویم.

محمدی اظهار کرد: محیط بانان یار و یاور محیط زیست بوده و در خط مقدم حفاظت از منابع طبیعی قرار دارند و جان خود را در این راه و در برابر سودجویانی که به منافع خود می اندیشند به خطر می اندازند.

وی احیای دریاچه ارومیه، مدیریت منابع پهنه آبی استان توجه به اقدامات محیط زیستی در توسعه صنایع، صیانت از منابع طبیعی با مشارکت مردم، هزینه‌کردهای زیست محیطی مبتنی بر سند تحول مردمی و جنگل کاری ۴۰۰ هکتاری توسط بسیج سازندگی را از اقدامات مهم‌ دولت سیزدهم در آذربایجان‌شرقی برشمرد.

وی 

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار