خبرهای داغ:

اجرای بیش از 275 برنامه فرهنگی شاخص در دهه امامت و ولایت در شهرستان کازرون/ فرهنگ غدیر را هر چه بیشتر و بهتر به مردم معرفی کنیم

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان کازرون از برگزاری بیش از 257 عنوان برنامه شاخص و اثرگذار همزمان با دهه امامت و ولایت در شهرستان کازرون خبر داد.
کد خبر: ۹۶۰۸۴۳۳
|
۰۲ تير ۱۴۰۳ - ۱۳:۲۲

به گزارش خبرگزاری بسیج از فارس، سرهنگ پاسدار حسین حیاتی فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان کازرون با گرامیداشت ایام دهه امامت و ولایت اظهار داشت: با همکاری صورت گرفته و برپایی جلسه غدیر با حضور مسئولین شهرستان و مسئولین هیئت های مذهبی 17 برنامه شاخص و بیش از 275 برنامه به مناسبت دهه امامت و ولایت در شهرستان کازرون در حال برگزار شدن می باشد.  
 
وی به اهمیت و تبیین عید غدیر در جامعه پرداخت و تصریح کرد: همه وظیفه داریم فرهنگ غدیر را هر چه بهتر و بیشتر به مردم معرفی کنیم و در این راه با برنامه های مختلف جهاد تبیین برای  آحاد مردم جامعه داشته باشیم.  

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان کازرون اذعان داشت: شهرستان کازرون با برنامه های همچون تبیین اهمیت غدیر، برنامه‌های جشن دهه امامت و ولایت، پخت 110دیگ غذا، برپایی بیش از 20 موکب، روشنگری جهت حضور گسترده مردم در انتخابات، ایستگاه‌های صلواتی، طور شادی در سطح شهرستان، اجرای گروه سرود مولا علی (ع) در سطح شهرستان‌ و... بخشی از  برنامه‌های عید غدیر در کازرون می باشد. 

وی از عموم مردم خداجوی شهرستان کازرون جهت حضور با شکوه در مراسمات عید غدیر در ایام پیش رو دعوت به عمل آورد.  
  
انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار