مدیر کل سازمان تبلیغات اسلامی استان گیلان مطرح کرد:

میزبانی گیلان از برنامه «محفل» در شب عید غدیر

مدیر کل سازمان تبلیغات اسلامی استان گیلان با بیان اینکه گیلان میزبان عوامل برنامه محفل در شب عید غدیر است گفت:برنامه پر بیننده محفل در گیلان با پخش زنده از آنتن شبکه ۳ ظرفیت‌های قرآنی گیلان را ارائه خواهد داد.
کد خبر: ۹۶۰۸۵۳۱
|
۰۳ تير ۱۴۰۳ - ۰۹:۰۰

به گزارش خبرگزاری بسیج گیلان، حجت الاسلام والمسلمین محمدعلی نجفی در نشست خبری با اصحاب رسانه و خبرنگاران رویکرد سازمان تبلیغات اسلامی استان گیلان را مردمی کردن تبلیغ دین، نگاه تخصصی در تبلیغ و تعامل و همدلی بیان کرد.

 

 

وی با اشاره به اینکه نهضت تبلیغ ، مردمی کردن تبلیغ دین است افزود: حرکت عمومی همه مردم در جهت تبلیغ دین است که با نگاه تخصصی درحوزه آسیب شناسی،راهکار سنجی و عملیات فرهنگی با همدلی و هم افزایی همراه است. 

 

 

حجت‌الاسلام والمسلمین نجفی از راه اندازی ادارات تبلیغات شهرستان خمام و ماسال گفت و ادامه داد: راه اندازی قرارگاه نوجوانان ،قرارگاه بانوان با برنامه های تخصصی ویژه و رصد (رفتارشناسی در حوزه دین )در سازمان تبلیغات اسلامی

تشکیل شده است .

 

 وی از راه اندازی اتاق وضعیت فرهنگی در این استان خبر داد و گفت:تخصصی کردن فضای تبلیغ مبلغین در قالب گروه‌های تخصصی سازمان تبلیغات در تمام موضوعات فرهنگی و اجتماعی است.

 

 مدیر کل سازمان تبلیغات اسلامی استان گیلان با اذعان به اینکه سازمان تبلیغات در عزل و نصب ائمه جماعت نقشی ندارد، آموزش توانمندسازی ائمه جماعت و ارکان مساجد را از اقدامات این سازمان بیان کرد که ۴۰ مسجد بصورت منتخب در گام اول مورد آموزش قرارگرفتند.

  

وی از شرکت ۱۰۰هزار نفر در طرح «زندگی با آیه ها » گفت و افزود: جشن قرآنی یک‌ماهه با محوریت های قرآن است که ۷۰۰ حافظ ۵ جزء به بالا و۲۰۰حافظ حرفه ای در استان فعالیت می کنند .

 

 

مدیر کل سازمان تبلیغات اسلامی استان گیلان با گرامیداشت یادو خاطره شهدای خدمت از برگزاری ۴۵۰ مراسم بصورت کامل مردمی ویزه شهید جمهور و همراهان شهیدش خبر داد .

 

 وی با اشاره به طرح تبلیغی سواحل گفت : ۴۰ مبلغ برای طرح تبلیغی سواحل درسطح استان گیلان اعزام می شوند.

  

حجت‌الاسلام والمسلمین نجفی با بیان اینکه با احیای مدرسه صدرا در گیلان و متقاضی بیش از ۱۰۰ نفر( سال هفتم متوسطه) اظهار کرد: در صورت هماهنگی و حمایت آموزش و پرورش سازمان آمادگی راه اندازی مدرسه دخترانه صدرا را نیز دارد.

 

 وی از جشن بزرگ غدیر با حضور برنامه محفل گفت و ادامه داد برنامه‌ محفل از برنامه های پر بیننده است که در روز دوشنبه ۴ تیر ساعت ۲۰ در پیاده راه فرهنگی رشت و پخش زنده از آنتن شبکه ۳ سیما ظرفیت قرآنی استان گیلان را نشان خواهد داد.

 

مدیر کل سازمان تبلیغات اسلامی استان گیلان در راستای تاکید به تبیین دستاوردهای دولت سیزدهم از آموزش ۳۵۰ مبلغ به منظور چله تبیین با برنامه های خطابه ، چهره به چهره و فضای مجازی خبرداد.

میزبانی گیلان از برنامه «محفل» در شب عید غدیر

ارسال نظرات
آخرین اخبار