میزخدمت مدیرکل میراث‌فرهنگی سیستان وبلوچستان در "نیمروز" برگزار شد

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی سیستان وبلوچستان به همراه جمعی از معاونین و مدیران اداره کل و دستیار مردمی مدیرکل در میز خدمت شهرستان نیمروز شرکت کرد.
کد خبر: ۹۶۱۶۷۷۶
|
۰۶ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۰:۴۷

به گزارش خبرنگار بسیج از نیمروز، محمدهادی طهرانی مقدم، مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی سیستان وبلوچستان به همراه جمعی از معاونین، مدیران و دستیار مردمی مدیرکل با حضور در شهرستان نیمروز در شمال استان از نزدیک با صنعتگران و فعالان این حوزه دیدار و پای صحبت‌های آنها نشست.

 

در این دیدارها که در محل ساخت اولین خانه خامه دوزی و همچنین مصلی نمازجمعه برگزار شد، صنعتگران شهرستان دغدغه ها و انتقادات و پیشنهادات خود را بدون واسطه با مدیرکل و معاونین درمیان گذاشته و پاسخ‌های لازم را دریافت کردند.

 

اولین دیدار و نشست‌مردمی نیز در محل کلنگ زنی خانه خامه دوزی با حضور امام جمعه، فرماندار، شهردار و تعدادی از مدیران شهرستان نیمروز برگزار شد که صنعتگران پیرامون مسائلی از جمله دریافت تسهیلات کم بهره، شرکت در نمایشگاه های استانی و ملی و دوره‌های آموزشی موارد خود را مطرح کردند.

 

در ادامه نیز مدیرکل و معاونین ضمن شرکت در نماز عبادی سیاسی جمعه، به همراه اعضای شورای اداری در میزخدمت این شهرستان در محل مصلی حاضر شده و مواردی که از سوی صنعتگران، مردم و فعالان حوزه صنایع دستی مطرح شد را مورد بررسی قرار دادند.

 

تقدیر از صنعتگران و فعالان حوزه صنایع‌دستی نیز از جمله دیگر برنامه هایی بود که در سفر مدیرکل به شمال استان انجام شد.

 

دستیار مردمی مدیرکل میراث فرهنگی نیز در تمامی این دیدارها و جلسات حضور داشت و موارد مطرح شده از سوی مردم را به منظور بررسی دقیق تر و ارائه پاسخ و پیگیری در مرکز استان دریافت کرد

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار