نماینده مردم سیستان و بلوچستان در مجلس خبرگان رهبری:

یکی از عوامل و انگیزه ترور شخصیت ها ایجاد تفرقه و عداوت بین مسلمانان و مذاهب اسلامی است

مولوی سلامی گفت: ترور شهید هنیه از لحاظ بین‌المللی، وجدانی و انسانی عمل بسیار ناپسندی است که از نگاه هر انسان باوجدان چه مسلمان باشد و چه غیرمسلمان که ضمیر انسانی داشته باشد به‌شدت محکوم است.
کد خبر: ۹۶۱۷۸۶۸
|
۱۰ مرداد ۱۴۰۳ - ۲۱:۰۷

 مولوی نذیر احمد سلامی در گفتگو با خبرنگاربسیج در زاهدان بیان کرد: شهادت اسماعیل هنیه، مسئول دفتر سیاسی مقاومت حماس یک حادثه و واقعه دردناک است و تمام انسان‌های باوجدان این واقعه را محکوم می‌کنند.
 
وی ادامه داد: تعرض به سران کشورها تعرض به احزاب و مسئولان یک امر خلاف قوانین بین‌المللی است و به‌شدت این امر محکوم است و اینکه چه کسانی این عمل را انجام دادند صددرصد آمریکا و اسرائیل هستند.
 
نماینده مردم  در مجلس خبرگان رهبری تصریح کرد: آمریکا واسرائیل با افراد دنباله‌دار و وابسته این ترور را انجام دادند و این عمل از لحاظ بین‌المللی، وجدانی و انسانی عمل بسیار ناپسندی است که از نگاه هر انسان باوجدان چه مسلمان باشد و چه غیرمسلمان که ضمیر انسانی داشته باشد به‌شدت محکوم است.
 
وی افزود: یکی از عوامل و انگیزه این نوع حرکات ایجاد تفرقه و عداوت بین مسلمانان و مذاهب اسلامی است؛ اما دشمنان کور خواندند مسلمانان آگاه هستند و هرچه دشمن از این اعمال شنیع را بیشتر انجام دهد وحدت، اتفاق و انسجام بین مسلمانان بیشتر می‌شود.
 
سلامی گفت: اجر و پاداش شهادتی که خداوند متعال برای شهدا مدنظر دارد برای هیچ فرد دیگری نیست، در عالم برزخ فضایی که برای شهید آماده شده است دیگران حسرت آن را می‌خورند.
 

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار