مسجدی که ۱۵ سال صف نماز‌هایش قطع نشد

مسئول مسجد سیدالشهدا(ع) بجنورد گفت: در مسجد سیدالشهدا(ع) بجنورد بیش از ۱۵ سال است که نمازهای سه‌گانه به صورت مرتب برگزار می‌شوند.
کد خبر: ۹۶۲۰۱۴۴
|
۲۱ مرداد ۱۴۰۳ - ۰۷:۳۲

مهدی رحمانی در گفت‌وگو با خبرنگار بسیج در خراسان‌شمالی، اظهار کرد: در مسجد سیدالشهدا(ع) بجنورد بیش از ۱۵ سال است که نمازهای سه‌گانه به صورت مرتب برگزار می‌شوند.

وی افزود: مسجد سیدالشهدا(ع) از لحاظ فضای فیزیکی، یک ظرفیت بسیار ارزشمندی دارد که همین امر نیز باعث شده تا فعالیت‌های مختلف فرهنگی و تربیتی نیز در مسجد انجام شود.

مسئول مسجد سیدالشهدا(ع) بجنورد ادامه داد: اجرای طرح استعدادیابی در مسجد، از مهم‌ترین برنامه‌های محوری است که با مشارکت کودکان و نوجوانان برگزار می‌شود.

رحمانی خاطرنشان کرد: در طرح استعدادیابی سال جاری، بیش از ۲۵۰ نفر شرکت کرده‌اند که از میانگین سنی ۸ سال تا ۲۰ سال در آن‌ها وجود دارد.

وی تصریح کرد: طرح استعدادیابی با اعلام فراخوان کلاس‌های آموزشی کار خود را در تابستان شروع کرد و در بیستم شهریور نیز مراسم اختتامیه آن برگزار می‌شود.

مسئول مسجد سیدالشهدا (ع) بجنورد ادامه داد: ارائه مشاوره‌های مربوط به سبک زندگی، مشاوره حقوقی، توزیع بسته‌های معیشتی بین نیازمندان و همچنین تهیه جهیزیه برای نوعروسان مددجو از دیگر اقدامات مسجد است.

وی گفت: به کمک اداره اورژانس و هلال‌احمر استان، آموزش امدادرسانی اولیه به نمازگزاران مسجد نیز انجام می‌شود.

رحمانی خاطرنشان کرد: طرح اوقات فراغت با خانواده از دیگر برنامه‌های تربیتی مسجد سیدالشهدا(ع) است که در نتیجه آن نوجوانان و کودکان فعال مسجد همراه با خانواده خود در محفل ویژه شرکت می‌کنند.

ارسال نظرات
آخرین اخبار