با حضور سخنگوی سپاه از اصحاب رسانه قم تجلیل شد

بمناسبت روز خبرنگار همایش تجلیل از خبرنگاران و اصحاب رسانه استان قم با حضور سخنگوی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و به همت سپاه امام علی ابن ابی‌طالب(ع) در تالار گل نرگس مجموعه فرهنگی ورزشی نخلستان برگزار شد.
کد خبر: ۹۶۲۰۳۰۶
|
۲۱ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۶:۴۴

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از قم، در ابتدای همایش فرمانده سپاه استان قم ضمن تبریک و خیرمقدم به اصحاب رسانه‌های استان قم، ضمن اشاره به اهمیت کار خبرنگاری اظهار داشت: امروز دشمن تمام سعی و توان خود را بر جنگ ترکیبی علی الخصوص جنگ شناختی گذاشته و فکر و ذهن جوانان ما را نشانه گرفته است.

سردار محمدرضا موحد افزود: امروز ذهنیت‌ها، نگرش‌ها و عقاید و زندگی اجتماعی مردم، توسط رسانه‌ها شکل می‌گیرد و هرکس بتواند بهتر تصویرسازی کند موفق‌تر خواهد بود.

وی با بیان اینکه دشمن قصد دارد تا در حوزه‌های سیاسی، اجتماعی و فرهنگی نوعی نابینایی و ناآگاهی ایجاد کند، افزود: نقش شما خبرنگاران و اصحاب رسانه و فعالان فرهنگی در جنگ شناختی و  جنگ روایت‌ها اهمیت مضاعف می‌یابد، یک خبرنگار باید حقیقت را پیدا کند و آنطور که هست منتقل کند تا به جامعه شعور و آگاهی بخشد.

در ادامه سخنگو و معاون روابط عمومی کل سپاه پاسداران ضمن پاسداشت مقام خبرنگار و تلاشگران عرصه رسانه گفت: وظیفه خبرنگار این است که از دل روایت‌های متنوع و سرشار از حس ناامیدی، امید آفرینی کند.

سردار علی محمد نائینی اظهار داشت: خبرنگاران در میدان جنگ باید هدایت روایت‌ها را به دست گرفته و اراده فرماندهان جنگ را مستحکم کنند.

وی افزود: رزمندگان در میدان‌های جنگ با روایتگری حماسی خبرنگاران احساس می‌کنند دارای پشتوانه هستند کار امروز خبرنگاران و روایتگران بسیار سخت و حرفه‌ای است، چون جهان امروز جهان جنگ رسانه و روایت‌ها است.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار