خبرهای داغ:

برگزاری مراسم پیاده‌روی جاماندگان اربعین حسینی در خراسان جنوبی

کد خبر: ۹۶۲۲۶۸۶
|
۰۳ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۳:۴۳

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از خراسان جنوبی، شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خراسان جنوبی در اطلاعیه‌ای از عموم مردم برای حضور در مراسم پیاده‌روی جاماندگان اربعین حسینی(ع) دعوت کرد.

متن اطلاعیه به شرح ذیل است:

بسم الله الرحمن الرحیم

نوای نینوائیان در آسمان اربعین طنین انداز است و خیل عظیم مشتاقان وصال محبوب، رهسپار زیارت ۷۲ لاله‌ سرخ صحرای کربلا هستند و کوچه پس کوچه‌های شهر و دیارمان لبریز از ترنم اشک شوق و حسرت شیفتگان جامانده از کاروان زائران کربلای معلّاست که آماده‌ حضور در مراسم اربعین هستند.

اکنون حضرت زینب(سلام الله علیها)این اسطوره پیام‌رسان سرزمین نینوا در چهلمین روز شهادت عزیزانش بر تربت برادران و فرزندان و یاران و انصارش حاضر شده و عاشقان حسینی از سراسر این کره خاکی برای همدردی و هم‌نوایی با او راهی کربلا شده‌اند و ما جاماندگان کوی عشق که دل و جان‌مان از این هجران می‌سوزد در روز اربعین گرد هم می‌آییم.

شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خراسان جنوبی از همه‌ی آرزومندان زیارت کربلا دعوت نمود تا با کاروان جاماندگان اربعین حسینی همراه و در این اجتماع عظیم نیز جنایت بزرگ رژیم صهیونیستی در انواع پلیدی‌ها علیه بشریت و فلسطین را محکوم و برای حمایت از فلسطین مظلوم و به نیت نابودی رژیم کودک‌کش اسرائیل با حضور خود در مراسمات این روز در سراسر استان، نمو و شکوفایی و اوج سیاسی بودن اربعین را فریاد زنند.

مراسم پیاده روی دلدادگان اربعین حسینی در بیرجند روز یکشنبه ۴ شهریور ماه ۱۴۰۳ ساعت ۸:۳۰ صبح از میدان آزادی به سمت امامزادگان باقریه(ع) برگزار خواهد شد.

شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خراسان جنوبی

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار