خبرهای داغ:
مسئول سازمان بسیج ادارات و کارمندان خراسان جنوبی:

فعالیت بیش از ۲۰۰ پایگاه مقاومت بسیج در ادارات و دستگاه‌های اجرایی خراسان جنوبی

سرهنگ‌ قاسمی گفت: بیش از ۲۰۰ پایگاه مقاومت بسیج ادارات در سطح ادارات‌ و دستگاه‌های اجرایی استان، با جمعیت ۱۰ هزار نفر بسیجی‌ که در درون این ادارات سازماندهی شدند در خراسان جنوبی فعالیت دارند و همچنین ۷۵ پایگاه مقاومت بسیج در درون ادارات کل استان فعال هستند.
کد خبر: ۹۶۲۳۲۰۵
|
۰۵ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۵:۲۹

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از خراسان جنوبی، سرهنگ قاسمی مسئول سازمان بسیج ادارات و‌ کارمندان سپاه انصارالرضا علیه‌السلام استان‌ امروز در دیدار ارکان شبکه صالحین ادارات استان با آیت الله عبادی نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی که به مناسبت هفته دولت برگزار شد با گرامیداشت هفته دولت و روز بسیج ادارات و یاد و خاطره شهدای دولت و شهدای خدمت، گفت: این مناسبت‌ها و نامگذاری ها فرصتی برای تبیین عملکردها، خدمات و تلاش‌ها است که امیدواریم در راستای تبیین و روشنگری در جامعه رسالت خود را بدرستی انجام دهیم.

وی بیان کرد: بیش از ۲۰۰ پایگاه مقاومت بسیج ادارات در سطح ادرات استان و با جمعیت ۱۰ هزار نفر بسیجی‌ که در درون این ادارات سازماندهی شدند در خراسان جنوبی فعالیت دارند که ۷۵ پایگاه مقاومت بسیج در درون ادارات کل استان فعال هستند.

قاسمی افزود: شبکه تربیتی صالحین از جمله‌ اقدامات مورد تأکید رهبر معظم انقلاب اسلامی است و ایشان فرمودند: "شبکه صالحین یکی از کارهای خوب و برجسته بسیج و در جهت تکمیل بسیج است". و در استان خراسان جنوبی این مهم مورد تاکید نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی است.

حجت الاسلام محمدی سرمربی شبکه تربیتی بسیج ادارات نیز در این دیدار گفت: ما منتظر مصلحی هستیم که جامعه طیب و صالح شود، اگر جامعه صالح شود آن منجی ظهور خواهد کرد، بنابراین یکی از اهداف شجره طیبه صالحین اصلاح جامعه است.

سرمربی شبکه تربیتی بسیج ادارات خراسان جنوبی ادامه داد: برای اصلاح جامعه ابتدا باید از خودسازی خود آغاز کنیم.

وی به مشکلات موجود در ابتدای شکل‌گیری شبکه تربیتی صالحین در ادارات استان اشاره کرد و گفت: هدف از شکل‌گیری این شجره طیبه کمک به ادارات است که طبق قانون در خدمت‌رسانی به مردم بیشتر تلاش کنند.

وی با بیان اینکه بدنبال تقویت جنبه‌های معنوی در سطح ادارات استان هستیم، گفت: امروز قریب به ۵۰ درصد از پست‌ها و جایگاه های مسئولیتی استان بدون نیرو و کارمند است و این امر بار مسئولیتی سایر کارمندان اداره را بیشتر می کند و فرصت برگزاری حلقه های صالحین در ادارات کمتر می‌شود.

حجت الاسلام محمدی با اشاره به کمبود تخلفات ادارای در ادارات خراسان جنوبی، گفت: این یک مزیت بسیار بزرگ در استان خراسان جنوبی است که واسطه اجرای دقیق و منظم حلقات صالحین و نقش موثر آن روند کاری ادارات استان است.

سرمربی شبکه تربیتی بسیج ادارات خراسان جنوبی افزود: در شبکه تربیتی صالحین بسیج ادارات استان در هر فصل مطالبی را پیرامون مناسبت‌های ملی و مذهبی، نیازهای جامعه، مردم و مسائل روز برای تبیین آن به مشورت گذاشته و بعد راهکار و راه حل آن به بدنه ادارات استان منتقل می‌شود.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار