خبرهای داغ:
شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خراسان جنوبی اعلام کرد:

برگزاری مراسم بزرگداشت شهدای والامقام هشتم شهریور و شهدای عزیز خدمت در سطح استان

مراسم محوری گرامیداشت شهدای دولت در بیرجند، روز چهارشنبه هفتم شهریور ۱۴۰۳ ساعت ۹:۳۰ صبح در محل مسجد امام حسین علیه‌السلام برگزار می گردد.
کد خبر: ۹۶۲۳۳۵۷
|
۰۶ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۴:۳۰

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از خراسان جنوبی، شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خراسان جنوبی در اطلاعیه‌ای اعلام کرد، مراسم بزرگداشت شهدای والامقام هشتم شهریور و شهدای عزیز خدمت در سطح استان برگزار می شود.

متن اطلاعیه بدین شرح است:

 بسم الله الرحمن الرحیم

حادثه تروریستی انفجار دفتر نخست‌وزیری و به شهادت رسیدن مظلومانه شهیدان عزیز رجایی و باهنر در هشتم شهریور سال ۱۳۶۰ به دست ناپاک منافقان کوردل و پرورش‌یافته شیطان بزرگ آمریکای جهانخوار سندی متقن از مظلومیت مردم مسلمان ایران در مقابل تروریسم بین‌الملل و حجتی آشکار از جنایات دشمنان نظام و خیانت ایادی داخلی آنان علیه ملت بزرگ ایران است.

شهدای عالیقدر رجایی، باهنر و رئیسی از مدیران و مسئولان تراز انقلاب اسلامی بودند که با ولایتمداری، وفاداری به اسلام و انقلاب و درک صحیح از شرایط کشور، خدمتگزاری بی‌منت به مردم مسلمان ایران به‌ویژه اقشار ضعیف و محروم جامعه را در اولویت اول کارهای خویش قرار دادند و با برافراشتن پرچم عدالت‌خواهی، ساده‌زیستی و دوری از اشرافی‌گری تمام تلاش خویش را در راه خدمت صادقانه و بی‌چشمداشت و رفع مشکلات مردم قرار دادند.

شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خراسان جنوبی ضمن بزرگداشت یاد و خاطره شهدای دولت به‌ویژه شهیدان رجایی، باهنر و رئیسی و تبریک هفته دولت، از عموم مردم انقلابی و شهید پرور استان دعوت کرد با حضور گسترده و باشکوه خود در ویژه مراسم هایی به مناسبت تجلیل و گرامیداشت شهدای والامقام هشتم شهریور و شهدای عزیز خدمت در سطح استان برگزار می‌شود؛ با آرمان های والای شهداء تجدید میثاق نمایند.

مراسم محوری گرامیداشت شهدای دولت در بیرجند، روز چهارشنبه هفتم شهریور ۱۴۰۳ ساعت ۹:۳۰ صبح در محل مسجد امام حسین علیه‌السلام برگزار می گردد.

شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خراسان جنوبی

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار