مدیریت رشد و کادر سازی بسیج دانشجویی استان کرمان:

دوره‌های آموزشی تشکیلاتی بسیج دانشجویی دانشگاه‌های استان کرمان برگزار شد

دوره‌های آموزشی تشکیلاتی بسیج دانشجویی دانشگاه‌های استان کرمان برگزار شد
مدیریت رشد و کادر سازی بسیج دانشجویی استان کرمان جزییات آموزش شبکه تشکلی بسیج دانشجویی دانشگاه‌های استان کرمان را تشریح کرد.
کد خبر: ۹۶۲۴۱۶۶
|
۱۰ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۰:۵۴

به گزارش خبرگزاری بسیج، حجت الاسلام محمد علیدادی مسئول مدیریت رشد و کادرسازی ناحیه بسیج دانشجویی دانشگاه‌های استان کرمان گفت: این نهاد در راستای وظیفه ذاتی در سه بخش اقدام به آموزش شبکه تشکلی بسیج دانشجویی می‌نماید.

وی افزود: این بخش‌ها عبارتند از ساحت ستادی ماموریتی، ساحت مهارتی تشکیلاتی و ساحت معرفتی بصیرتی؛ که در این زمینه دوره ستاد ماموریتی به مدت سه روز با تعداد ۲۰۰ نفر از اعضای شبکه در محل دانشگاه ولی عصر (عج) رفسنجان برگزار شد.

او اظهار داشت: شبکه تشکلی بسیج دانشجویی با ماموریت مدیریت‌های موضوعی بسیج دانشجویی آشنا و نسبت به نقش آفرینی در شبکه تشکلی دانشجویی توجیه شدند.

حجت الاسلام محمد علیدادی اعلام کرد: همچنین این مدیریت به منظور بالا بردن سطح مهارت شبکه تشکلی اقدام به برگزاری دوره فاتح به مدت سه روز با حضور ۲۰۰ نفر از دانشجویان و با حضور اساتید مطرح کشوری در شهر مقدس قم نموده است.

مسئول مدیریت رشد و کادرسازی بسیج دانشجویی دانشگاه‌های استان کرمان گفت: همچنین جهت ساحت سوم و تقویت ابعاد معرفتی و بصیرتی شبکه تشکلی اقدام به برگزاری دوره شش روزه خط امام با حضور دویست نفر در شهر مقدس قم نموده است، که این دوره نیز با حضور اساتید برتر کشوری برگزار گردید.

وی افزود: همچنین مدیریت رشدو کادرسازی بسیج دانشجویی استان کرمان، دوره شهید چمران ویژه دانش آموزان نخبه و بسیجی پایه دوازدهم را در پایان تیرماه با محتوای معرفتی بصیرتی و همراه با بازی‌های تشکیلاتی در مرکز استان برگزار نموده است که تعدادی از نامبردگان را جهت شرکت در “دوره کشوری شهید چمران دو “ انتخاب شده اند که در شهریور ماه بصورت کشوری برگزار خواهد شد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار