معاون هماهنگ کننده سپاه:

جهش تولید با مشارکت مردم نیازمند تلاش مضاعف و روحیه خستگی ناپذیری است

سردار محمد رضا نقدی گفت: مقوله جهش با پیشرفت کاملا متفاوت است، جهش سرعت چند برابری دارد و به یکباره تحول اساسی را در پی خواهد داشت.
کد خبر: ۹۶۲۶۷۸۶
|
۲۲ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۱:۵۳

به گزارش خبرگزاری بسیج استان مرکزی؛سردار محمدرضا نقدی معاون هماهنگ کننده سپاه در جریان سفر به استان مرکزی، در جلسه قرارگاه جهش تولید با مشارکت مردم سپاه حضرت روح الله استان گفت: مشارکت دادن مردم و راه اندازی مراکز تولیدی و اقتصاد مقاومتی نیازمند ایجاد جاذبه بیشتر برای هر طرح و پروژه ای است.

 

وی افزود: این جاذبه و برجسته کردن پروژه می تواند در موفقیت و به ثمر نشستن آن کار و آن منطقه جغرافیایی که تولید در آنجا انجام می شود موثر باشد.

 

سردار نقدی گفت: امروز باید در کنار توجه به زیر ساخت ها و فراهم کردن زمینه های تولید، توجه به رونق دادن، مطرح کردن و معرفی قطب‌ها و مراکز تولید را در تصمیم گیری‌ها مدنظر قرار داد.

 

معاون هماهنگ کننده سپاه با اشاره به اینکه امروز فراگیر بودن شهرت هر مرکز تولیدی بیانگر به وجود آمدن موفقیت برای آن منطقه است، بیان داشت: برنامه ریزی برای تبلیغات و جانمایی درست از اقدامات هر قطبی می‌تواند در به وجود آمدن موفقیت و رونق آن تاثیر بسزایی داشته باشد که خوشبختانه استان مرکزی از ظرفیت بسیار بالایی برخوردار است.

 

وی اظهار کرد: بازاریابی و فروش قوی در کنار تولید بایستی با برنامه ریزی قوی دنبال شود؛ اگر قرار باشد تولید ادامه داشته باشد و مستمر باشد لازمه اش بازارفروش قوی است.

 

معاون هماهنگ کننده سپاه عنوان کرد: در شکستن انحصارها و ورود به بازارهای جدید به ویژه بازارهای بین‌المللی باید دقت بیشتری داشت و تحقق شعار سال، زمانی اجرا می شود که با خلق ایده های نو، این انحصارها شکسته شود.

 

سردار نقدی خاطرنشان کرد: امروز بلای جان تولید خام فروشی است؛ الحمدلله ظرفیت های بسیارخوبی در سراسر کشور به ویژه استان مرکزی است که بتواند از سرمایه های کشور بهترین استفاده را داشته باشد تا جهش تولید با مشارکت مردم به طور واقعی محقق شود.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار