خبرهای داغ:

بیانیه سپاه انصارالحسین(ع) در پی شهادت سیدحسن نصرالله و سرلشکر نیلفروشان

همدان- سپاه انصارالحسین (ع) استان همدان در پی شهادت سید حسن نصرالله و سرلشکر نیلفروشان بیانیه‌ای صادر کرد.
کد خبر: ۹۶۳۱۸۶۰
|
۰۷ مهر ۱۴۰۳ - ۲۰:۵۶

بیانیه سپاه انصارالحسین(ع) به مناسبت شهادت سیدحسن نصرالله و سرلشکر نیلفروشان

به گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، سپاه انصارالحسین (ع) استان همدان با صدور بیانیه‌ای شهادت سید حسن نصرالله و سرلشکر نیلفروشان را تبریک وتسلیت گفت.

در این بیانیه آمده است:

بسم الله الرحمن الرحیم

سوره مبارکه الأحزاب آیه ۲۳

مِنَ المُؤمِنينَ رِجالٌ صَدَقوا ما عاهَدُوا اللَّهَ عَلَيهِ ۖ فَمِنهُم مَن قَضىٰ نَحبَهُ وَمِنهُم مَن يَنتَظِرُ ۖ وَما بَدَّلوا تَبديلًا﴿۲۳

رژیم سفاک صهیونیستی در هنگامه شکست مفتضحانه برای جبران انزوای خود، به ترور‌های هدفمند و مذبوحانه روی آورده است، غافل از آنکه روز به روز بر رسوایی این رژیم جنایتکار و ضد بشری افزوده خواهد شد.

دشمنان اسلام و امت اسلامی باید بدانند که خون شهدای محور مقاومت به ویژه شهید سید حسن نصرالله، تزریق حیات جدیدی در رگ‌های مقاومت و انسجام گروه‌های مقاومت خواهد بود و حزب الله تا همیشه تاریخ زنده است.

امروز بیش از قبل واضح است که رژیم جعلی صهیونیستی بدون کمک مالی، نظامی، اطلاعاتی و دیپلماتیک دولت آمریکا و دولت های بزرگ اروپایی قادر به اینگونه رفتارهای افسارگسیخته نیست و عامل و مسبب واقعی تمام این وحشی گری ها شیطان بزرگ است.

آنچه در موشک‌باران وحشیانه ضاحیه‌ی بیروت توسط رژیم صهیونیستی طی روزهای اخیر با قساوت و بی‌رحمی رخ داده در استمرار حرکات ناجوانمردانه و ضد بشریت است و اکنون نیز که سید نصرالله عزیز و سرلشکر پاسدار نیلفروشان به فیض عظیم شهادت نائل آمدند، زهی خیال باطل است که اشغالگران و سفاکان تصور کنند به پیروزی رسیده‌اند چرا که جبهه‌ی عزتمند مقاومت اسلامی لبنان همچنان با سربلندی و اقتدار به مسیر خود تا حصول پیروزی نهایی ادامه خواهد داد.

در پایان این بیانیه تاکید شده است: ضمن عرض تسلیت و ابراز همدردی عمیق با ملت شریف لبنان و سایر ملت‌های مظلوم به خاطر این مصیبت بزرگ، از خداوند متعال برای این شهیدان بزرگوار، غفران و رحمت و رضوان الهی طلب می‌کنیم و از خداوند می‌خواهیم که این شهدا با اولیا و پیامبر و ائمه اطهار همنشین کند. برای خانواده این شهیدان بزرگوار و همه دوستدارانشان هم از خداوند صبر و آرامش می‌خواهیم.

اطمینان داریم که شهادت سید حسن نصرالله، تنها، قدرت، صلابت و عزم مقاومت در فلسطین، لبنان و کل منطقه را بیشتر خواهد کرد و گروه‌های مقاومت کاری خواهند کرد که دشمن تاوان جنایتش را بپردازد و دیر یا زود طعم شکست را بچشد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
آخرین اخبار