خبرهای داغ:
حجت الاسلام فاضلیان:

اگر پرچمی از دست سرداری بیفتد سرداران دیگری آن را بلندتر برخواهند افراشت

همدان-رئیس شورای هماهنگی تبلیغات استان همدان گفت: نور اسلام، نور قرآن، نور انقلاب و نور ولایت خاموش نمی‌شود، اگر پرچمی از دست سرداری بیفتد سرداران دیگری هستند که پرچم‌ را بلندتر برخواهند افراشت.
کد خبر: ۹۶۳۱۸۹۸
|
۰۷ مهر ۱۴۰۳ - ۲۲:۱۳
اگر پرچمی از دست سرداری بیفتد سرداران دیگری آن را بلندتر برخواهند افراشت

به گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، حجت الاسلام سیدحسن فاضلیان در اجتماع مردم ولایتمدار و شهیدپرور همدان در میدان امام خمینی (ره) در پی شهادت سیدحسن نصرالله دبیرکل حزب الله اظهار کرد: دشمن ما اسرائیل خیلی کثیف، خبیث و پست است و امروز رهبر معظم انقلاب فرمودند اسرائیل سگ هار است.

وی با بیان اینکه به زودی صهیونیست نابود و نیست خواهد شد، افزود: نور اسلام، نور قرآن، نور انقلاب و نور ولایت خاموش نمی‌شود، اگر پرچمی از دست سرداری بیفتد سرداران دیگری هستند که پرچم‌ را بلندتر برخواهند افراشت.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات استان همدان گفت: تکلیف این جنایتکاران با خون امثال شهید سیدحسن نصرالله، عماد مغنیه، سیدعباس موسوی، شهدای غزه و لبنان سرنگونی و نابودی است؛ رهبر آینده حزب الله و مقاومت در شب‌های آینده تل آویو را با خاک یکسان خواهد کرد.

وی ابراز کرد: رژیم صهیونیستی می‌داند که سرنگون می‌شود اما تلاش مذبوحانه می کند تا حزب الله سرش را از تن جدا کند؛ سیدحسن نصرالله عاشق شهادت بود و منتظر آن بود و آیه «یا ایتها النفس مطمئنه» در وصف این شهید بزرگوار است، از نفس خود گذشتی به نفس راضیه رسیدی و خداوند مشتاق ملاقات تو است.

در پایان این مراسم پرچم آمریکا به آتش کشیده شد و مردم یکصدا فریاد «مرگ بر اسراییل» و «حیدر حیدر» سر دادند و در مقابل آرامگاه استر و مردخای شعار «مرگ بر اسرائیل» سر دادند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
آخرین اخبار