خبرهای داغ:
حجت‌الاسلام فلاحی:

نیروهای نظام اسلامی برای ادامه عملیات وعده صادق ۲ آمادگی کامل دارند

همدان- نماینده سابق مردم همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی بابیان اینکه به خون‌خواهی از رژیم صهیونیستی ممکن است عملیات صادق۲ تکرار شود، گفت: نیروهای نظام اسلامی برای ادامه عملیات وعده صادق۲ آمادگی کامل دارند.
کد خبر: ۹۶۳۳۸۰۱
|
۱۴ مهر ۱۴۰۳ - ۲۰:۰۷
نیروهای نظام اسلامی برای ادامه عملیات وعده صادق ۲ آمادگی کامل دارند

حجت‌الاسلام احمد‌حسین فلاحی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در همدان اظهار کرد: نماز جمعه دیروز به امامت مقام معظم رهبری و با حضور بیش از ۲ میلیون نفر تشکیل شد که مانور قدرت در مقابل یاوه‌گویان استکبار جهانی سگ هار منطقه و رژیم صهیونیستی بود که ایران را تهدید می‌کردند.

وی با بیان اینکه مردم دیدند مقام معظم رهبری با صلابت و اقتدار دو خطبه را ایراد فرمودند و نماز را هم با مستحباتش به جا آوردند، گفت: این به این معنا است که علمدار نظام بدون هیچ هراسی در مقابله با دشمنان سینه سپر کرد.

نماینده سابق مردم همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه تمام مردم با روحیه شهادت‌طلبی در نماز جمعه نصر حضور پیدا کرده بودند، ابراز کرد: در خطبه اول مقام معظم رهبری در حمایت از مردم مظلوم لبنان و فلسطین عملیات طوفان الاقصی را طبق قوانین بین‌الملل مشروع و در راستای حقوق شرعی و قانونی دانست.

وی با بیان اینکه مقام معظم رهبری دفاع حزب‌الله از غزه را به عنوان اینکه مومنین و مسمانان باید تولی همدیگر را داشته باشند و همدیگر را یاری کنند که این اقدام هم قانونی و شرعی است، مطرح داد: رهبر انقلاب دفاع ما از غزه را هم از حقوق شرعی و قانونی برشمرد و در مقابل تجاوز دشمن و در انتقام عملیات وعده صادق ۱ و ۲ حق مشروع و قانونی ما بوده است.

فلاحی با بیان اینکه طوفان الاقصی ۲ کمترین اقدام ایران در مقابل رژیم صهیونیستی بود و ایران نشان داد که هر زمان اراده کند می‌تواند عملیات را انجام دهد، تصریح کرد: برخلاف اظهارات برخی عملیات وعده صادق ۲ متوقف نشده و ممکن است تکرار شود و علت آن به تعبیر مقام معظم رهبری شهادت اسماعیل هنیه خون‌خواهی بود و در پی این خون‌خواهی فرماندهان حزب‌الله و فرماندهان ایرانی مانند شهید نصرالله و شهید نیلفروشان اضافه شده‌است.

وی با بیان اینکه به خون‌خواهی از رژیم صهیونیستی ممکن است عملیات صادق ۲ تکرار شود، گفت: نیروهای نظام اسلامی برای ادامه عملیات وعده صادق ۲ آمادگی کامل دارند.

نماینده سابق مردم همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه اگر رژیم صهیونیستی بخواهد خطایی کند نظام جواب قاطع تر و دندان‌شکن‌تر خواهد داد که ممکن است به محو اسرائیل منجر شود، یادآور شد: خطبه دوم خطاب به مردم لبنان و غزه بود که برای امید، دلداری و تاکید بر استقامت آن‌ها بود.

وی با بیان اینکه مقام معظم رهبری با تعابیر زیبایی که از سید مقاومت داشتند از آن‌ها برای ادامه مقاومت مسیر دعوت کردند، افزود: خطبه‌های دوم نماز جمعه به جهت دلگرمی بود که بدانند ایران پشتیبان جبهه مقاومت حماس و حزب‌الله است و لحظه‌ای فاصله نمی‌گیرد و به مسیر خدا ادامه می‌دهد.

ارسال نظرات
آخرین اخبار