خبرهای داغ:
در راستای برگزاری دومین کنگره ملی شهدای فارس؛

مسجد «حسن ابن علی (ع)» میزبان یادواره ۴۴ شهید محله شیشه گری شیراز می‌شود

مسجد «حسن ابن علی (ع)» میزبان یادواره ۴۴ شهید محله شیشه گری شیراز می‌شود.
کد خبر: ۹۶۳۵۶۰۷
|
۲۲ مهر ۱۴۰۳ - ۰۹:۵۶

به گزارش خبرگزاری بسیج از فارس، حجت الاسلام امیرحسین عباسی، امام جماعت مسجد حسن ابن علی (ع) شیراز با اعلام یادواره ۴۴ شهید محله شیشه گری شیراز در این مسجد، اظهار داشت: سیزدهمین یادواره 44 شهید محله شیشه گری و پایگاه مقاومت شهید سجادیان شیراز چهارشنبه 25 مهرماه همزمان با نماز مغرب و عشاء در مسجد «حسن ابن علی (ع)» برگزار می شود.

وی هدف از برگزاری این یادواره را نشر فرهنگ شهادت و در راستای عمل به فرامین مقام معظم رهبری در این خصوص عنوان و خاطرنشان کرد: در برگزاری این یادواره همه اصحاب و هیئت امنای مسجد از جمله کانون فرهنگی و پایگاه مقاومت بسیج شهید سجادیان و هیئت محبین امام حسن مجتبی (ع) همکاری دارند.

حجت الاسلام عباسی با اشاره به برنامه های این یادواره، تصریح کرد: روایت گری حاج علیرضا دلبریان از مشهد مقدس، مداحی حاج عباس طهماسب از مازندران و حماسه سرائی حاج محمد رسولی از تهران از برنامه های این یادواره است.

به گزارش بسیج، مسجد حسن ابن علی(ع) در خیابان شهدای شیشه گری از محلات قدیمی و کم برخوردار شیراز واقع شده است و در طول سال برای نوجوانان و جوانان و همچنین اهالی محل برنامه های ویژه ای اجرا می کند.

 
انتهای پیام/
ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار