لازمه خروج از رکود اقتصادی انجام کار پژوهشی است
به گزارش خبرگزاری بسیج از ارومیه، امین رستمزاده در نشست گروه مدیریت کسب و کار که در محل جلسات معاونت پژوهشی واحد برگزار شد، اظهار کرد: چه در داخل و خارج کشور، تولید محصول با کیفیت متناسب با نیاز و ذائقه بازار و مصرف کنندگان یکی از ضروریات امر می باشد، که مدیران کسب و کارها مجاب به توجه جدی به آنها هستند.
وی بازاریابی را حلقه رابط بین تولیدکننده و مصرفکننده عنوان کرد و افزود: بازاریابی به عنوان علمی نوپا در اقتصاد کشور و مباحث مدیریت کسب و کار ها به شمار می رود، به طوری که می تواند فواید متقابل هم برای حمایت از تولیدکنندگان داشته باشد.
عضو گروه پژوهشی مدیریت کسب و کار واحد، ادامه داد: کسب و کارها و در مجموع صنایع کشور برای خروج از رکود اقتصادی حاکم چاره ای جز ورود علمی و تخصصی به مباحث متنوع بازار ندارند.
رستم زاده، قرار گرفتن آذربایجان غربی در موقعیت خاص جغرافیای و همسایگی با کشورهای همسایه را مورد اشاره قرار داد و گفت: گروه پژوهشی مدیریت کسب و کار واحد با بهره گیری از توان علمی اعضای متخصص در حوزه های تحلیل بازاریابی، مدیریت، حقوق بازار و فضای حقوقی تجارت و کسب و کارها وارد عمل شده است.
انتهای پیام